♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av ♥ Lena ♥ ... - 5 juni 2010 14:09

Hejsan!

Lördag idag o helg ...



Kolla min söt nöt ...ja väckte honom o han va såå trött...

naj , va söt han e....


    


Sen gick vi och gomorrade Phoenix oxå o han va lika trött han...

Hur länge får katter tänder ,

alltså upp till vilken ålder ,

för jag fick se på pälskling att han blödde längst in ,uppe i munnen,

och det såg bubbligt ut precis som när en tand e på väg igenom???




Sen satte vi oss på balkongen och solade oss en stund ...

mmm va skönt de va?



Sen blev mina små änglar trötta igen och dom åt lite va på toan och sen hoppade isäng igen...


                


Vi skall nog hitta på något gott att lägga på grillen ute i lunden ikväll...

Fast jag får gå iväg en bit ...eftersom annars blir jag kass av grill oset...

men , men ...   

man får göra det bästa av situationen... lr hur?


Have a nice day!


...

GOLF

...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards