♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av ♥ Lena ♥ ... - 24 juni 2010 16:13

Gott , gott , gott !!!


  


När vi kom och skulle ge min väninnas dotter sin födelsedagspresent,

vad händer då??

Joo...vi får 1liter bubba o grädde med oss hem , de ni = )

vilken service va??

Mmm de va smaskigt de!!


Jag passade på att ta foton av hennes vackra djur , fast Gizmo ville inte va med!


  >>> Dembo    ...   Iz´zor >>>   


 


Imorse så undrade Mini vad Phoenix höll på med ?


  


Vad gör han då da?

Joo... han snurrar runt sissalstolpen o slicker o krattar ...


Hmm... Tänker Mini:

     Sen tog jag fram den tråkiga " snabeldraken "

bara jag inte ligger imorgon då da?


Fast nu tog jag 3 rum på ca 7tim ...


  


Mini sa:

Matte kan du ge Phoenix en ny

 " Spökis "

 eftersom han förstört dom andra 3 han har???


  


Så det gjorde jag :

Han fick en miniatyr spökis...

visst va den söt?


Nu måste jag försöka fortsätta pyssla här hemma ,

men det har vart skönt idag nu när sommaren kommit hit...

ÄNTLIGEN!!!


Kramizar

<3



...

  

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Skapa flashcards