♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under juli 2010

Av ♥ Lena ♥ ... - 15 juli 2010 22:26

  


Detta foto blev såå fint på Mini

  

kolla hans små krulliga morrhår 


  


Phoenix va lika tjusig han...


Vi tycker att våra små pälsklingar redan börjar snörvla sej o ebbja sej igen ,

då har det gått 10 dagar sen sprutan ,

tur att dom får en ny omgång igen på tisdag, hoppas inte de blir värre .


    


Det har varit lite mer fart på Mini än vanligt, här bäddar han ...

o Phoenix har sovit lite mer än han brukar, se va yrvaken han är?


  


Det har flugit in fjärilar i flera dagar nu , dom letar nog vatten lr vad tror ni?


           


Jag är Jättelycklig för mina 2 pälsklingar , 

om ni bara förstår hur mysigt de e att burra ner sej i dom när man e så allergisk som jag är , och när man inte blir dålig...Ja de ni...De e LYCKA de

        



  



Go´natt med er alla <3

sov gott!



...


GOLFMÖTE


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 14 juli 2010 14:55

Grattis till födelsdagsgubben i småland idag ...


Det är inte lika varmt ute idag bara 6* mindre...

fast idag så har katterna lekt o tjafsat om vartannat...


 


Kolla uttrycken   


  


va söta dom är   


    


När inte Mini ville leka med Phoenix mer så ...

får man väl leka själv då da?



LÅT BLI????


    


Jag vill inte att du blöter ner mej...

: sa Mini


    


Men snälla matte ?

Nu blev jag blöt

:sa Phoenix...


Ni får alla ha de bra i värmen ,

för det har vi ...


Kramizar 

<3



...


GOLF


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 13 juli 2010 21:25

Var skall man göra av sej själv i värmen ?


Som Phoenix gör kanske han bara planar ut lite här o där...


    


visst ser han mjukglassig ut?


  


Mini bara :

Hjälp va de e varmt....


  


O sen gick dom in i lill-mattes rum 


  


båda två...men inte tillsammans

utan en i soffan o en i sängen 


    


Phoenix ser så roligt majestätiskt ut där han planar ut..


  


Medans Mini är mer reserverad av sej...



Sen har vårat modem slått ut p.g.a att de åskar på saftlandet...

SUCK...va annars...


Go´natt

<3


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 12 juli 2010 20:45

Jaha!...

Idag ringde katternas veterinär 

hon ville veta hur det gått med sprutorna, ja sa: 

De e på väg åt rätt håll iaf!

Ok:

syns om 1v. då...


  


Lika varmt idag igen...


  


o dom bara sover o sover...


  


men va kan dom göra da?


  


Joo...sova lite till   


för man blir ju nästan helt koko i värmen.


Hej då!

<3



...


Av ♥ Lena ♥ ... - 11 juli 2010 21:00

Idag har Visby slått rekord i värme , det är 145 år sen de va så varmt som idag ...alltså 33,7 *


De e lite synd om katterna när de e så varmt ,

fast  vi försöker ha vattenskålar precis överallt o kyler av tassarna och har våta handdukar på dom mellan varven  


   


Dom bara planar ut 


  


överallt som sagt...



o även på den sköna balkongen mot 


    


kvällen när de börjar svalna 


 


sen e de fjärilsjakt och flugjakt...


  


Här är en till som blivit en Katt-ong...


Ha en bra kväll!

<3



...


GOLF


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 10 juli 2010 20:00

Go´kväll alla !

De e iaf ingen som märkt att jag varit borta från bloggen =( ...


Men jag tragglar vidare iaf!!!


      


Här är Mini som e så trött


och på mitten bilden så försöker dom hoppa på varandra


o på sista så e Phoenix så fin...



  


Sen åkte vi o badade i havet o de va skönt 24¤ i vattnet 

sen åkte vi till Gotland Ring....

åt sen god mat på "Maven"


  


o plockade smultron på hemvägen...


  


som va så gott =)


 


Sen kom vi hem ganska sent ,

men de har varit en underbar dag ...


Gonatt på er

<3


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 9 juli 2010 20:54

Hejsan!

<3


   


Se vår kisse lr skall jag säga

kattong ...

snacka om att Mini knölar ner sej i backen...


  


Phoenix bara njöt av värmen ,

fast han har varit lite hängig idag efter han kräktes i morse...


  


Idag har vi

" Silkesbröllop "

så när vi skulle åka och äta god mat så träffade vi en kille som hade en

 " Gallardo "


  


....Najz....

Ni må tro att jag tog kort på den

  


  


Maten sen va jättegod


När vi sen skulle åka hem så stod det en

"Bambi"

på vägen ,

som sen hoppade in i skogen


  

De är den 2a jag ser här på ön sen flera år tillbaka...


Vi har haft en trevlig bröllopsdag iaf,

hur har eran dag varit ?


Go´natt<3


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 8 juli 2010 20:14

Go´kväll alla <3


Kl: är nu åtta på kvällen och jag har precis kommit på benen ,

snacka om att de kostar mycket fysiskt fast jag förebyggt med medicinen ,

men jag brukar tänka:

hur hade de vart om jag inte haft medicinen...

" Ja , Ja va e en bal på slottet "


  


Mina pälsklingar har sovit med mej hela dan ...


  


Dom har bara förflyttat sej än lite hit och än lite dit...


  


Dom har verkligen haft full pejl på hur jag har mått ,


  


Och försökt vart där jag har varit ,

förutom när det har kommit

flugor , fjärilar o en massa flygfän!


Nu får jag gå isäng igen ...

Som sagt :Tänk gärna på folk som ej tål t.ex Parfym.


...


GOLF


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards