♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 24 september 2010

Av ♥ Lena ♥ ... - 24 september 2010 13:15

Det blir bara kort inlägg idag fredag för jag har varit så dålig o kom ej ur sängen förrän närmare halv åtta nu ikväll ...inte kul ...

  




 


Mini o Phoenix




 


Grattis 25åringen

önskar

vi som kärlekar dej...


 


Mina pälsklingar har varit så söta idag ..dom har varit med mej när ja varit på toan , för ja får så ont så att jag kräks ...

Mini har petat mej på kinden ett antal ggr ,

så ja undrar om jag snarkat lr om jag inte har andats klokt ,

men hållit koll på mej har Mini gjort iaf ...

Phoenix tyckte de va lite läskigt när matte e såå dålig ,

han har inte ens spunnit en enda gång mot mej idag ...hmm...


 


Busade gjorde dom när lill-matte kom hem från plugget,

då tog dom igen spilld tid...


 


Min man va inne o pratade med Elgiganten ,

dom har tydligen fått skicka efter ännu fler nya delar till kameran   ,

då kan man ju tycka ...hade de inte varit billigare att gett ut en ny ...

Så vet inte när vi får den , kanske tidigast om ca: 2veckor .....

-.-


Gonatt igen !



...


Av ♥ Lena ♥ ... - 24 september 2010 13:00

De e ingen vanlig dag ...

utan

 de e B..... födelsedag

    

  


GRATTIS !

o

Ja må du leva ..Ja må du leva ..

o

Ja må du leva uti 100:ade år


 


Hoppas du får en mysig dag

  


Hipp Hipp Hurra

önskar vi från ön...


  

  


Kramizar på er   

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards