♥ MiniPhoenix ♥

Direktlänk till inlägg 12 november 2010

12 nov-10 ... Det har varit mycket fix o trix i veckan ....

Av ♥ Lena ♥ ... - 12 november 2010 12:12

 


Förra veckan/ denna veckan  va dottri på Akupressur 2ggr...


 


Phoenix kollade Kajorna när dom kommer i schååk o sätter sej i träden för natten ...


   


De va ordentligt kallt här nere -6 grader o så såg de ut som snömoln....



 


Kolla Minis tunga ...töööt va?

I helgen har de varit GGN , men min man golfade o på söndagen va dottri ute o körde i ca: 2tim. de ni?


   


Dom e såå söta , fast dom e inte alls lika i profil lr hur ?



 


Phoenix va hemma me lill-matte medans Mini åkte till veterinären...


 

Spruta nr 8/10


Ni ska inte tro att  vet.M ringde tbx i fre o inte I heller =S

så ja ringde upp o A svarade o hon bad i sin tur att vet. L.M ringde upp o han va inte speciellt trevlig ,

ja fick förklara lite snabbt o så sa han vi sätter in " Cortison "

Ja sa: Nej det ville inte vet.M göra för att de skadar Phoenix mer än gör nytta , Nej ,nej sa han ...ja ringer in det på apoteket o så Hej Då?

GÖR MAN SÅ ?????

E de fler som blivit utsatta på detta vis?.....


 


I tis. var arbets-terapeuften här o kollade in alla grejer , så nu e de fixat då da?


 


Sen va då faster m sötnöt här så hon fick sin

" Hello Kitty "

klubba ...o den gick hem den ...

men hon undrade va Boo va någonstans?


 


Snacka om att Mini såg ut som ja känner mej

" Grrr "

Vi va på astma & allergi möte igår ...

men de gick över förväntan väldigt bra...

skönt säger jag ,

för de e ändå för dottris bästa


:::::Tråkigt:::::


Min väninnas underbara dotter har fått EP-Anfall i plugget idag ..

ja ja , de va ju väntat men de e iaf tråkigt.

Krya på dej ♥

o

Kramizar från oss du?


 



www.houseofnightseries.com 


1-Vampyrens märke

2-Sveket                

3-Utvald                 

4-Svart Ängel         

5-Jagad                  


Dessa böcker är " Jättebra "

o de bästa e att denna serie kommer på bio ,

troligtvis i November 2011,

sen vet man inte när den kommer till Sverige då da? 


Kommentera gärna lite här o där ?


Kramizar alla

♥ Lena ♥


...








 
 
josse

josse

12 november 2010 14:41

fin blogg du har :) titta gärna in på min

http://www.jossestarkspals.bloggplatsen.se

♥ Lena ♥ ...

26 november 2010 18:39

Tack snälla!
Japp de skall jag göra någon dag du =D
♥ Lena ♥

 
Ingen bild

elsa eriksson

12 november 2010 20:42

super fin blogg ! kollan in min !ao.bloggplatsen.se komentera

♥ Lena ♥ ...

26 november 2010 18:40

Super tack du =D
Ja de skall ja göra någon dag?...
♥ Lena ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 februari 2017 20:45

  16 Februari - 17 #Norrsken      Detta norrsken har jag fotat vid #Lickershamn , jättehärlig textur !        Solen slumrar nog en si sådär 10-11 år nu med några enstaka norrskensnätter  T R Å K I G T !!!       Då har jag p...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2016 00:00

  Nyårsafton          Nyårsdagen - 2016  Helt magisk bild ni tog med Fyrverkerier , Norrsken  och lite till i denna vackra panorama  ( har väl lagt ihop 5-6 foton i en o samma bild ) ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2015 23:15

        Innan tolvslaget ville ju jag kolla om det fanns någe norrsken ... Oja ta mej tusan så va det litegrann av den  dansande Auroran bakom mej     När klockan sen blev tolv så vill jag inte lämna killarna mina , så jag och katt...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2015 23:15

                     Detta va häftigt att få fota fler fenomen          detta kallas för      kolla mitt i molnen så ser ni  färgerna grönr, rosa,e.t.c.        helt otroligt magiskt att få se detta oxå!   #pärlemorm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2015 22:45


          Vi testade och det var lite norrsken lr airglow , vet inte riktigt vad som är skillnaden   ... ...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards