♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av ♥ Lena ♥ ... - 7 oktober 2011 14:30




Tack ,snälla   de värmde ,

du gjorde min dag du

 





Kolla vilken klockren bild på Phoenix

Blää, ja vill inte att du tar mer kort matte?

  

        


Fjättrande Mini...

 




Se vilka blåmärken Mini får när Phoenix biter honom ,

så fort Mini sover djupt så smyger Phoenix fram o hugger Mini just där????


              


Nahaj!!!

Ja biter bara på klorna jag , när jag tvättar mej!

 


Ni får alla ha en stor kram och en mysig skön helg på er

♥ ♥ ♥

♥  ♥

 ♥


GOLF


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 6 oktober 2011 14:00





Ja e en Siames 

 


   


Mini, 

ja va säger man , 

när tillfället ges så hoppar Mini upp på våra ryggar  o bara lägger sej som om de e väl ingenting, här är de husse som blir liggplats!

 


             


Sen tar Phoenix sej en vilopaus , o studerar pippi!!!

När husse kommer fram me golfklubban , ja de e bland de roligaste Phoenix vet,

han fjättrar , som när Mini ser pippi.

 





Sötisarna väntar på maten

 


 



Mini går sin vanliga runda ...

 



     


Phoenix dricker vatten efter maten

 


Har även bokat båtbiljetterna idag då da, de ska bli så kul!

  


GOLF

...

Av ♥ Lena ♥ ... - 5 oktober 2011 19:00


ÄNTLIGEN!




Wiii...

Jag fick sms om att boken kommit ,

JÄTTEGLAD

blev jag.

" UPPVAKNANDET " 






Killarna har lekt med och i tunneln....

  

  


Mini:

Va e han?

  

   


Hallå!!!  Hallelåja!!!






Phoenix:

Vart tog Mini vägen?

  

 



      


Knäppisar mitt i leken så e de vattentajm!

  

   


Jag har varit på cellprovtagning idag , 

så denna vecka har bestått utav besiktning på kärringa...

  


          


Sen gick dom o snusade en stund 

         


GOLF


Huu ja tycker de e kyligt ute, lr va säger ni ?

  


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 4 oktober 2011 18:30




Fallen ängel  

och

Förlorad ängel  


har jag precis läst ut , så hoppas "Uppvaknandet " kommer snart?





SÖTNÖTAR

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Idag har min man varit på akupressur,

spännande ,

han fick lära sej om numerologi.


        



Hallå?

Var e maten?

Hallå?

Ser du oss ?

MAT,MAT,MAT.


                


Mini har bara varit ding,ding,ding efter maten ,

Phoenix kollade pippi på balkongen o här ser de ut som han vill äta mer lr?


GOLF


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 3 oktober 2011 13:15




Mmm va de  e mysigt när diskmaskinen e varm 



   


Vart har lill-matte varit ,

måste kolla väskan 

 


   


Sen så tog jag en svängom med 

" Snabeldraken "

igår

 


                   


Har även varit på mammografi idag , 

jag kom in 30min. innan ja skulle vara där ,

SKÖNT då slapp ja utsätta mej för en massa dofter....

Puuhh...


                    


Dottri skulle fixa bilen , lite små fix då da!

Du e duktig mitt <3 


Mini tycker de e skitkul att bita i allt , de måste ju va en fröjd me rena tänder då da?


Ha en bra   dag allihopa !

Kramizar

♥ Lena ♥ 


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 2 oktober 2011 10:45


 


Sitt ♥







Sitt fint...Nähä ...

 



Sitt fint ♥


   


Stå fint ♥




Sitt ♥

   


Sitt fint ,

naii ,

trött i rumpan från igår ...




Nu e de slut....


   


Gnaga lite,

då kanske de komma mer ...


GOLF


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 oktober 2011 13:00





Mini lägger hakan emot sin korg ,

de har jag inte sett honom gjort på evigheter

 


          



Snacka om o se GRYM ut 

Visst e Mini fin kille?

  


     


Phoenix har bara suttit o studerat Mini idag för

Mini har varit såå sprudlande glad o vild...Wii..

o MYSIG ♥

Tror fasen de om han nu har haft ONT i sina tänder,

att han vart på surhumör!!...


Tänker på dej min älskade stora dottri , va rädd om dej ♥ mitt!

 


... 

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Skapa flashcards