♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under november 2011

Av ♥ Lena ♥ ... - 23 november 2011 21:16




Tittut

 


               


Phoenix vackra blå ögon!

Minis stropp har han på huvet när han e lycklig...kul kille va?




Varje kväll samma tidpunkt e himlen helt svart av alla "Kajor " även på morronen ,

de låter såå mysigt när dom flyger förbi

 

                


Mini kollar 

" LAMPAN "

o Phoenix sover lite hur som helst

 


             


Mini lyfter på tabletten o tittar

Mini biter i tabletten  o smakar

Hmm...

 


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 22 november 2011 21:00




Puss & Kram 

alla

sötnötar


   


Visst e dom fina?


 


Huu...va e de där borta  


bara vattenkranen... 




Var e lill-matte?

Så här sitter Mini nästan varje dag o väntar på henne när hon slutat skolan!

 


...  

Av ♥ Lena ♥ ... - 21 november 2011 21:00




Hi hi ...Phoenix ville nog torka sej som vi gör lr????

När vi kom upp i morse så låg halva badrummet i dasspapper....

1a gången  som han har lekt med toarullen , så hoppas nu inte han fortsätter med denna fula ovana bara 

 


De e inte jag tänker Phoenix

 




Vi fixade lite hemma ,

men i min takt så får de ta den tid de tar,

jag tar kort när de e färdigt ,

vill ha de klart tills mina stora kommer hem till jul    

 

 Har bett min stora om hjälp, så hoppas nu vi kan fixa de ,skulle va kul som fan de!!!


Kramizar


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 20 november 2011 21:00




Snixen har kul med dynorna som jag precis dammsugit....


 



Mysigt , ida regnar de , de e längesen ...


                 


Mini kollar in regnet i lugn o ro ....

sen kommer mjukglass o undrar Mini va gör du för nåt???





Wroom.....  

sen e de in o lek i sängen oxå när man dammsugit den me,

tror han tycker om när de e dammfritt   


   


Mini tar då plats PÅ lill-matte då da!

 




Än så länge håller dom iaf?


Min man GOLFADE i ösregnet ....hmm...e han normal lr?

 


...  

Av ♥ Lena ♥ ... - 19 november 2011 21:00



        




Dimma, dimmigare o dimmigast

 

Snacka om att luften e tung lr?


Idag har vi snajsat runt en snabbis på staden ,

men gudars va folk häver på sej parfym   ,

så de blev  , som sagt  en snabbis på stan  



     


Min svärson skalde o hackade frukt för brinnande livet , de va snällt , han fick lite hjälp av M .

Vi åt Fruktsallad o glass  till den sista Harry Potter

Mumsigt o synd att de inte e fler filmer.

Tack åter igen för att du va så snäll o fixade frukten P 

Mina svärsöner e väldigt mysiga ...

Tur de  ...


Natti natti


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 18 november 2011 21:00




Kolla!!

Visst e Mini sötnöt ,

han ruskar på huvet o jag lyckas knäppa i rätt ögonblick....

 




Mini tänker:

Va luktar de?   


        


Medan Phoenix tyckte mina lammtofflor va mysiga som ja köpt...

 




Värmde han sen sej på diskmaskinen som vanligt

 


     


Prövade Phoenix oxå med att kolla utsikten från lill-mattes stol

 




Mini tuggade på kamera-handtaget...hmmm...


 


Tände vi ljus o kröp upp i soffan allesammans för att äntligen få se 




    


"The Vampire Diaries " 

Najzz!!

 


... 


Av ♥ Lena ♥ ... - 17 november 2011 21:00




Phoenix la sej i allt stök i den upp o ner vända soffan som jag


    


har dammsugit , o resten av lägenheten oxå!


          


Mini fixar inte att någonting ligger framme ,

då skall han trampa iväg med det o sen slita sönder de bokstavligen i molekyler...




Ikväll blir de nya tv-serien GRIMM  





Får nog kolla in den några gånger innan jag anser vad jag tycker....

Va tycker ni om serien? 


Natti natti!!!


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 november 2011 21:00





0,9*

 


   


Kolla frost på taket...




Mini har busat jättemycket idag....kul...

 




När lill-matte kom hem o hon mådde verkligen tjyvtjockt ,

va gjorde kissarna då?

Jo, dom hoppade upp o invaderade henne , snacka om att inte bry sej hur dom sitter på henne!

 


              


När ja sen skulle bada så undrade Phoenix , 

va e de som låter där i???


Ja pratade   med min väninna halva kvällen medans dom andra va jättetrötta o gick o la sej .


Go´natt


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards