♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under november 2011

Av ♥ Lena ♥ ... - 15 november 2011 21:00




Hmmm ...

Hittade bladet så här , vem har gjort de?




bredvid hittade vi Mini som såg SÅÅ oskyldig ut... lr hur?




Så ja tog ur dom ur vasen o la dom i en skål istället ,

då kanske han låter bli dom.

 


                         


Phoenix hade fullt sjå med att spana in pippi i detta kalla vädret...


            


Men himlen e ju tjusig 

lr hur?


 



... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 14 november 2011 21:00


 


Efter ett skönt höstlov o 2 veckors praktik så börjar Ms plugg igen då da?




Va de dax att sova på tvätten igen som kom ur tumlaren...

 


Idag har jag bara känt efter hur de e o va hemma igen

Saknar er i Växjö

 

Hallå?


Kramizar


   


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 13 november 2011 21:00


Imorse vaknade vi av att M o P hade gjort 

Fars dags 

frukost

GULLIGT


                    


Phoenix tänker: 

Va gör Mini för nåt?

Mini:

Pet, pet, pet...

sniff, sniff, sniff...


            


Här e de varmt o skönt....


          


efter jag först vispat i vattenbad o sen gjort marängen kall med elvispen 


                       


så hällde jag upp den på plåten o sen in i ugnen o sen skäras upp 

o efter de så åker de in i diskmaskinen igen o då fortsätter Phoenix


           


med den varma o mysiga diskbänken igen.




o Mini sitter så längst ut på kanten som de bara går.....


            



Mini helar husse på Fars dag som fick en kaffemugg

medans Phoenix sover på tvätten som kom ur tumlaren!!!


    

Av ♥ Lena ♥ ... - 12 november 2011 21:00


Gomorron!


                  


Tror ni de finns någe lönnfack som vi kan gömma oss i tills nästa gång dom drar igen???


Vad man vänjer sej fort på ett annat ställe ,

de enda som jag saknade på saftlandet va ju faktiskt maken ,katterna o min väninna...

De va helt underbart att ha båda barnen

( även om dom e stora )

omkring sej, jag kärlekar er mina  


              


Mys mys mys 

mmm 

va de e mysigt att burra in sej i killarna

 


 



Mini fjättrade som vanligt åt skatorna som badade....


Puss

 


...  

Av ♥ Lena ♥ ... - 11 november 2011 21:00




Wii... Idag åker vi hem igen , snacka om blandade känslor.




L ledig idag o B börjar vid 14:00, de kom folk o tittade på bilen  





M bjöd på avslutningstårta , hon vill vara kvar , vill inte hem hon heller...




Fixade jag Ls naglar för hon skall på kusinträff imorgon,

hoppas ni hade kul?





Kolla va vädret blev fint ...hmm ...


 


När vi skulle till båten så va de vägarbeten som stoppade vägen ,

skynda er , för båten väntar inte på oss =(




till slut lossnade trafiken ,

kolla vilken fullmåne ,

man hade inte behövt lysen på bilen för de lös upp så bra!  


 


Nu åker vi från Oskarshamn ,

kör lugnt hem nu L.




Min älskade man hämtade oss vid båten och när vi kom hem så trodde Mini först att han såg i syne ,

men sen blev båda två jätteglada o skulle inspektera allt,

skönt men ändå inte att vara hemma  

GO`NATT

   

      

Av ♥ Lena ♥ ... - 10 november 2011 21:00




Förvånad .... 

Neej da?

M va tvungen att va hemma från jobbet idag , hon har knappt sovit inatt för hon har haft svårt att andas...-.-...

PUCKON

 




Hur som haver    

så måste jag 

Gratta mina ♥an som firar 2 år idag 

 




Jag har bakat tårta idag till L o B ...o till Ms jobb tills imorgon för då slutar hon ,

annars har jag tagit de lugnt för jag har haft ont i kroppen ,

men de visste jag ju eftersom jag tvättade igår då da?  

Jag e trasig jag

 




När L o B va på " Mötley Crue " konsert ,

så tog dom kort och av de har dom gjort en stor tavla som täcker halva väggen ...   

SKITSNYGGT

 


GOLF


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 9 november 2011 21:00


 

M tog bilen ,  va i verkstan idag , lärde sej en massa bra tips&trix  .




Tvättade 8 maskiner tvätt totalt...puhh...( med hjälp förstås)

o till tvättstugan blev de väl ca: 282 trappsteg i deras förbannade trappa

 




Nu kommer M hem från jobbet....

Hon hängde med ner i tvättstugan ,

Joo, va hände då  

Hon svullnar o blir röd i halva ansiktet , näsan rinner ögonen svullnar o hon får svårt att andas,

dom innan hade lämnat tvättstugan ostädad -.- 

 


Förlåt ♥ , vi tänkte inte!


Pratade me min man , du fattas mej mitt ♥

 


... 

     

Av ♥ Lena ♥ ... - 8 november 2011 21:00


Upp o studsa med tuppen kl.6:00

  


7* e de ute idag , när M cyklade till jobbet imorse va de frost ute..

 


    


Följde me dottri till Ssk H , proverna va bra , o människan va väldigt mysig...  ( deo ) internt...




Efter besöket åkte vi till  Gerdas te     o L handlade te, kom ihåg att handla med " Mormors spektakel " hem sen ♥.


 


Fixade vi ingredienser till hemmagjord pizza som vi åt innan både L o B skulle jobba kväll , när dom drog så kom M hem från sitt jobb.




M va hemma en stund , sen hörde hennes jobbarkompis J av sej ,




så dom drog ner på stan  o hade de mysigt .

 





Under tiden så pratade ja med min man , huuu ja hulkade o snorade  ,

hemlängtan lr???

Skönt att prata med dej ♥ iaf?

    


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Skapa flashcards