♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under december 2011

Av ♥ Lena ♥ ... - 23 december 2011 22:15


 

Dottri hämtade sin ziperall ,

faktiskt så va den fin 



          


Kartong leken fortsatte idag....

Jag har stökat o bakat 

Jul-maränger

Minicupcakes 

bilder kommer imorgon Julafton 




Phoenix tvättar Mini för en gångs skull


           


Matte gå och LÄGG dej nu kl: e halv 2 o mitt i natten 


Nu e ja helt slut

men allt e färdigpysslat !


GODNATT alla tomtar

 


... 



Av ♥ Lena ♥ ... - 22 december 2011 21:45


Husse kom hem med en kartong igår 


              


så idag har killarna haft kul med den då da?


                  


När dom sen lekt färdigt så hade dom kurat ihop sej i den lilla korgen båda två tillsammans ,

då va de mysigt att ha närhet ...

Fast de va lite kallare ute idag , så de märker dom ju av.


 


Snälla TÄNK er för ,

de tog inte lång stund på stan bland alla dofter så stöp dottri omkull när vi kom hem   

TRÅKIGT!!!

Kissarna försöker hela henne!

     


Karin:

Hoppas  de gick bra när HK (lr hur de stavas) va hos dej idag?

Kramizar


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 21 december 2011 15:45




Sista dagen i plugget idag , sen dottris absolut sista Jullov nu då da!




  skiner idag  ,

har tillbringat  min tid me min underbara väninna i    


             


Mini kollar in pippi ♥


   


Phoenix likaså ♥


Pysslar i den mån jag orkar ,har ont idag ...


 


Skall försöka lägga på garnityr på mina små cupcakes  ikväll 

 


Mina älsklingar kommer me båten snart...mys...

de ska bli så kul att vi firar tillsammans allihopa , de e ju så länge sen vi gjorde de

   Love you all    

 


Ta vara på varandra för de kan försvinna så fort

Kramizar

Kane

 


GOLF


... 



Av ♥ Lena ♥ ... - 20 december 2011 15:15




Mini e såå fin,

stackarn har fått eksem (tror jag) mellan trampdynorna 

så ja smörjade honom me " Fucidermen "

går de inte över på nån dag så får vi ringa veterinären =(

Jag gav honom en bit räka häromdagen o de e nog därför ,

han kan inte smaka någonting utöver sitt specialfoder , då reagerar han direkt ,

mitt lilla ♥


   

Phoenix undrade va detta va för nåt????

De syns inte va?

 



 

Testing... testing av ny fixad kartong

tänk va lite kan va kul

 


 



Ikväll såå kom snön...

Fint men ja gillar de inte

-.-


 

Ja fixade mina naglar

Julröda

  





medan Phoenix bara njöt av den varma disbänken...

 


     


Sen såg de ut så här när ja gick o la mej 

Tjusigt e de faktiskt?


Dottri hemma idag p.g.a migrän 

för att dom flesta stinker parfym...huu...


Inventering,

så fick hem en helt väck gubbe...stackarn!


Karin min vän  kramar på dej ♥


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 19 december 2011 15:00




Waow...trodde ja skulle va mörbultad idag ,

men ja fick ju mycket hjälp av "gubben" som tur va ♥


Regn...regn...regn


 



"Gäsp "

Killarna e trötta som bara den nu......

 


    


Vädret kan inte bestämma sej lr...

nu snöa de lr de e snöblandat då da

-.-

 

Hallelåja!

Matte va har du gjort av mina vippor???




I kökslådan min pälskling

   


Kramizar alla

 


Bowling


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 18 december 2011 20:45




Inättras vaknade jag utav att Phoenix hade ut alla typ...70 bollar ,

som bara rullade o lät precis överallt ..Åååhh ...

 


 

Jag har INTE gjort nåt?




    

Kolla Mini han såg helt förstörd ut när vi tvättade ovanpå skåpluckorna,

Varför klättrar ni där uppe?

 




Vi städade nästan hela köket...SKÖNT DE!!! ... 

Vi gjorde en egen kattlåda till deras leksaker  i köket 

     


Så HALLÅ!!! var e alla våra leksaker ....

De ekar här i ?

 



Dom somnade sen i varsin ände!


Huu va de e snöblask ute ,

får man se hur de ser ut i morgon bitti då?


GOLF


Trevlig 4e Advent på er ♥


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 17 december 2011 20:15




Ojj va de har regnat idag




Vi va på staden o kollade in lite julklappar

o la undan de vi ville ha , så de mesta e väl färdigt nu tror jag iaf!    



sen va de en som stöp....o då passade killarna på att gosa en stund  





bilden e lite suddig men snixen e så söt!

 




sen va de dax för   -sovställning igen ...

  

 

Hopp o lek!

  



akut kli...kli...kli...


         


och en herre som blir serverad på silverfat...

 


Ni får ha en bra Lördag-kväll

o du me Karin♥!

Kramizar alla!


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 december 2011 19:30


Jag fick baka om tårtan för den första blev misslyckad ,

ja vet inte va ja gjorde för fel,kanske glömde bakpulvret  -.- 


 

så detta blev då den nya!


 

Dottri kom o hämta den ,

hoppas de smakade iaf?

 



under tiden som ja garnerade tårtan så hade killarna lagt sej på den nytumlade tvätten,

varmt o mysigt

 


Jag testade dessa  

Minicupcakes  

pilen visar på en Ischokladform,

så att ni förstår hur små dessa muffins är!

 


                   


Smeten i spritspåsen räckte till 3plåtar minicupcakes

garnerar dom gör jag till jul!


      


                Vänster: små formar , fast lite större än knäckformar

Höger: vanliga muffinsformar                           


                  


Här blänger dom på varandra , nu e de strax dax för katt-bus=D!


 

Nehej!

dom kollar på pippi ist?


   

När matte kom hem så hade hon fått en avskeds-present från sin praktik

o den såg skön ut tänker Phoenix ...




sen blev de The Vampire Diaries

och



X-men


Puss & Kram skumbanan

 


...    

                             

               

        

                                 

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards