♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av ♥ Lena ♥ ... - 27 januari 2012 23:45


Jag har haft migrän idag me  ...

 Phoenix brukar räkna jättehögt med mej när jag lägger in besticken när den e ren!


  


De va meningen de skulle va en film här men de gick inte=(
 


Men här låter de knappt någonting när han jamar stackarn  

  


Jag satt och ögnade ikväll, alltså jag fattar inte att jag inte uppmärksammat de innan,

de e faktiskt väldigt synd på en bra skådis , stackars hans familj...


 

men Andy Whitfield

alias

Spartacus

e död ....

R.I.P


 

Inte e de

The Vampire Diaries  heller ikväll


        

Dottri va sjysst o fixade snabbmat ,

så vi fick i oss någe ,

jag var inte kapabel att laga mat me mitt huve =(


 


Mini o Phoenix tyckte nog att jag va tokig som inte gav dom maten ,

så Mini la sej demonstrativt bredvid maten så att jag skulle förstå???

Förlåt mina ♥ ♥ söta .


 


Min man va på After Work

medan dottri o pojkvän fixade filmer till kvällen då da!

Den 2a dottri me pojkvän e på väg till Malmö,

hoppas resan gick bra ?


  

Go´natt!


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards