♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av ♥ Lena ♥ ... - 5 februari 2012 14:15


Migrän  

vaknade jag med idag! 


            


Min man vill GOLFA idag ,

men de e nog inge lyckat ute va?

Han åkte till inomhusgolfen istället


 


Phoenix sitter och skrattar åt pippijofsarna  


    

Jag skulle ta kort på honom i farten ,

snabb va för kameran hann inte med,

snacka om 3dimensionell bild.


   


Phoenix och Mini ser en fluga som vaknat i värmen från solen,

fast det är -13* ute.


Dax för vilopaus  




Phoenix va jätteglad för jag hade tvättat skynket i korgen  




Hallo!  

kan jag få leka nu?


 

Mini:

Ååååå

Ja tar han , ja tar han! 







 

   


Nu blev jag trött,

ding,ding,ding!

INTE?


  lyser så fint på

Bob

   Klara

         Översten

     Ebba   

hoppas nu det är rätt namn ????


Ni får ha en skön Söndag allihopa ,

nu måste jag fortsätta kurera min skalle  


GOLF


... 














Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards