♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under april 2012

Av ♥ Lena ♥ ... - 22 april 2012 19:00


Gomiddag !

Nu vid halv 11 på f.m vaknade vi till liv,




fast vi kom ju isäng vid ca: halv/kvart i fyra oxå!!!!




Maken stack iväg till golfbanan .....




vi har bara njutit av dagen ....




Mini o Phoenix har oxå njutit av dagen ....


 

Pippi e roligt att kolla in 




      

Snixen räcker ut tungan ...


 



Nu fortsätter vi med att göra det vi har gjort, de gör vi hela dan nu????


 


Hej då!


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 21 april 2012 22:00


Idag e ingen vanlig dag 

de e svärsonens 20 års dag 



Grattis , Grattis 


     

även körkortet i 2 år !


Hoppas du får en alldeles underbar dag

Kramizar från oss till dej ♥




Vi har även varit på

Rally Gotland idag ....

Jag lyckades , fast jag vaknade med migrän idag oxå  , 7e dagen.


Hallelåja matte!

Vakna nu???


Phoenix och matte sov ju så skönt!!!!


    

Ni får ta bilden som den är för jag tog korten med mobilen .

den kameran e ju absolut inge bra

Vy över nya husen vid galgberget....



 

Likadant med detta foto ....

Vy över Visby lasarett och högklint längre utåt!



Sen hittade vi denna fina lekplats,

vrf finns det inte fler såna???

Tjusig va?


Visby by solnedgång!


 

Mini o Phoenix

njöt otroligt av att solen va framme och pippijofsarna kvittrade

 


Vi tänker på er på saftlandet !

Kramizar till er med

 


...    

Av ♥ Lena ♥ ... - 20 april 2012 23:45


Awww ...huvet brinner av mej!!!



                   


Phoenix är så oskyldigt vacker med sina fina blå ...


 



Mini är lika vacker han


Nr:9

ÖDET    

Jaa.. den 15onde juni-12 släpps den svenska versionen av bok nr:9 




Vilket tråkväder det är när det är Gotlands Rallyt  ...

Vi stannade hemma och såg 

The Vampire Diaries

medans maken o svärsonen åkte ut på rallyt i kölden  





Ta bort kameran   " Låt bli " !!!




Mini ruskar på huvudet när jag försöker ta kort

"Låt bli" !!!!   


 

Dottris svärfar blev förflyttad till växjö lasarett idag då da!  


Uppsägning, sjukskrivning e.t.c. 

Lycka till mina ♥


Nu blir det Spartacus o sen isäng.

Natti Natti 


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 19 april 2012 19:45



Gomorron,Gomorron

solstrålar!


 

Vi har 22 år o 8mån. tsm idag ♥ 


 

De e 5e dan som jag vaknar med migrän...Awww....

Jag hörde inte ens när maken lr dottri drog till jobbet/plugget???


Vi fick iaf en liten pratstund imorse ♥

Hoppas de löser sej med Dr: , Jobb, o allt annat idag då da?



Jag skall försöka bli jagad av denna idag då, men de får bli lite då och då???

Nähä!!!

Det gick inte får försöka imorgon istället   


                  


Nu vänder vi andra sidan till:

Hoppas nu ni får åka tbx till Växjö o börja blicka framåt , de har varit tunga dagar för er mina ♥an .


Mini e så fin när han grunnar på pippijofsarna???

 



Phoenix han sitter inunder o leker

" Phoenix Polis "  

    



Måtte jag va piggelin tills på lördag för då är det

Rally!!!!  


Mår så förbaskat illa  och de bubblar jättemycket i magen  

  

så nu tänker jag ta ett bad


  

...   

Av ♥ Lena ♥ ... - 18 april 2012 10:00




Phoenix :

Han kräktes idag igen !

Vrf???


   

Mini:

Har mest varit " Mammig " idag .


  

Jag har migrän idag oxå då da!


                 


Dottris  S  har gått igenom 

Dialys

Operation

Tryckkammare

i vilken gång i ordningen ???

Hoppas..hoppas nu att det ger resultat ,

vi lider med dom ,

men det är nog ingenting hur dåligt dom alla andra mår runt omkring han  


Krya på dej !


 


Dottri har varit hemma idag , hon va så stel o hade så ont , kom ej ur sängen hon....  


Bilen hennes blev jättefin iaf

 


Ni får ha det som ni kan alla ♥

Nu ska ja försöka bota min migrän ...... ...... 


...



Av ♥ Lena ♥ ... - 17 april 2012 21:00


 

Vaknade med migrän för 3dje dagen på raken


Sötnötarna

har sovit tsm o länge idag ,

men de va sånt konstigt , kyligt , mörkt,soligt väder ute ,

så dom burrade ihop sej ♥ 


 


Vassego ♥

hoppas du blev glad för din födelsedagspresent i förskott ?

  


Vassego ♥

Hoppas du är nöjd med din födelsedagspresent och att den passade alldeles utmärkt då da???

 

                

Mmm måste sminka mej ...

Ja / vi blir så snygga alltså ♥



   

     Huu mina   ,

va jag lider med er  och man känner sej såå maktlös när man inte kan hjälpa till med någons tillstånd   

Vi finns här om ni vill komma hem lr bara   och bara ventilera.

  

Kramizar 

mina

 


... 

  

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 april 2012 12:00




Dottri o jag va på möte  i plugget med hennes lärare som hon har i kondition & styrka.



Mini har gått med överallt , vad jag än har pysslat med ,

till slut blev han trött o somnade ....


     

Då kom Phoenix med istället och va med precis överallt....


Dom e charmiga 

 




Dottris svärfar har legat i tryckkammaren,operation e.t.c

och en sjudundrandes massa medicin.

  kärlek o kramizar till er alla  



bowling    bowling   


  

styrketräning oxå!


...  

Av ♥ Lena ♥ ... - 15 april 2012 13:15




Tofsen har vuxit i 2mån idag, den e mysig den...


                


De e skönt när man kan ha öppet längre stunder ,

förutom att vi blir täta av all pollen...




" Scarface "  

har svärsonen döpt Phoenix till 

för Mini va lite vådlig mot honom , och sprättade på han!




Mini

dreglar efter klubban

 


 


Dax för kloklippning va de oxå

 


Dottri och hennes svärson ,

 när dom kom tillbaka från trippen dom varit på allihopa , så möttes dom av ambulansen för hennes svärfar är jättedålig...


Kramizar till er alla,

hämta krafter genom att sova i tid och otid 

   

för de blir alltid så jobbigt och ledsamt för alla inblandade


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Skapa flashcards