♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av ♥ Lena ♥ ... - 7 maj 2012 18:00


Har knappt sovit en blund inatt då da???

De gör såå ont -.-

skall va vid doktorn ca halv elva,

min kära svärson skjutsar mej bort , för de krånglade som fan med sjukresorna, dottri hämtar mej sen oxå!

Tack älsklingar




Snacka om klockren present vi fick av vår svärson

Tack gullet


sen blev jag nerskickad till lassis för de provet som skulle tas kunde dom inte göra på VC...

så dottri kom iväg senare till plugget .

De va en hel massa prover som inte va bra , men de va iaf inge ♥-infarkt...puhh...

Man blir lite omruskad faktiskt

  


            

Dags vikten på våra katter , 

inte bra dom har gått upp med den nya, de rättar nog till sej snart!


 

Huu va dom va hungriga när jag kom hem .....


 


Sen tvättade sej Mini i   


       

Phoenix bara myste i  


Ikväll blir det hockey!

Sverige - Danmark


GOLF


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 6 maj 2012 19:45


Det blir inget klokt inlägg med katterna idag för jag har  "ont "




Jag vaknade kl 03:00 inättras , sen dess har jag haft ont i ♥,ut i armen/upp ihalsen  -.-

Bara för att jag gjorde mej till och dammsög hela lägenheten , hoppas jag slipper ta fler tabletter nu,

det känns som livet rinner ur mej ,jätteläskig känsla !

 


    


Sköningarna har för det mesta sovit hela dagen   

Sympatiserar


Phoenix bara sätter sej , så rasar vinterpälsen av honom...


 

Hur lr hur så måste klorna klippas hur jävligt jag än mår


    


Hoppas jag mår bättre imorgon!

Gonatt alla söta

 


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 5 maj 2012 23:00



Hejsan

  


        


        

Vi gick en promenix idag o tog varsin kaffe o glass

   


          

Vita 

     


Blåa


            

Gula

Blommor av olika slag 


Vi var oxå och handlade katternas mat

 

        


Sen droppade jag nagellack i vatten 

och doppade nageln i sen ...


      

så blev resultatet...

SVÅRT va de!


Dom stack båda två för de luktar ju såå starkt...



Phoenix har sår lr han är röd framför örat,

vet ej om det är Mini som sparrat lr om det klådar ut av maten?


Sverige-Tjeckien 4-1

 


GOLF


 


...

      

Av ♥ Lena ♥ ... - 4 maj 2012 15:30




De va så himla gott med

Jordgubbar & Mjölk

till frukost

 




Jag har tampats med snabeldraken hela dagen

Skönt!




Mini:

Vrf försöker du bita mej?

Phoenix:

Smey


              


Ena stunden e dom mysiga 




och i nästa så e de karateboxning mellan dom

 


 

Vi såg

The Vampire diaries

medan maken hade inventering


Köpte nytt brunt nagellack

snygg färg tyckte jag?


Sen såg vi hockey     Sverige-Norge 3-1


Gonatt!


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 3 maj 2012 15:15




Hallo!


            


Idag va vi och hjälpte Fammu med klassträffen 


 

Nu har den gula magnolian slått ut!

 


 



Vi har haft de skönt , förutom lite pollen ont i huvet,

Mini o Phoenix har varit super lugna hela dagen .




Det är otroligt fina färger ,

kl: e ca: halv nio på kvällen ....



Vi åkte och hämtade maken som varit på studiebesök på


Väderstadsverken AB i  Mjölby  


Ha de!

 


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 2 maj 2012 22:45




När vi vaknade imorse så låg Phoenix o gassade sej i  


   

Jag ringde min väninna , för de va evigheter sen , känns det som .

         


 

Phoenix o jag solade medan mina sköna ungdomar kom  hem från plugget o sov 1 timma tsm med Mini


De e så mega mysigt i

 


 

svärsonen tog båten vid fem-tiden ....


            


Mys

o

 

på er alla!


    


...     

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 maj 2012 19:45

 


Maj månad idag då !

Skönt men kallt i luften ,

maken fick jobba på f.m o vi solade ...


            


Tittut på er 

 


   

Idag stannade bokstavligen ♥ på mej ,

Phoenix blev rädd för dukarna  

helt plötsligt var han borta , vi ropade,lockade e.t.c

Ingen katt kom ,vi var rädda att han hoppat över balkongen av rädsla för dom där   dukarna...

till slut hittade vi honom i ett hål i piedestalen som han aldrig gått in förut....

Fick fram honom , tittade han på dukarna och drog in under bordet bakom hinkar, sköljmedel e.t.c

 


Vad håller ni på med???


 

Sen slocknade dom i   båda två ♥


                 


Uuwwäää....Gäsp,gäsp....


 

Det va jobbigt att bli rädd?


 

Har pratat en bra stund med min dottri idag,

de va mysigt ,gullet!

Puss på dej

 


GOLF


...  

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards