♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av ♥ Lena ♥ ... - 27 juli 2012 22:00

 

Gomorron

&

killarna fick smaka lite grädde ,när jag garnerade tårtan....


     

Grattis till mej då da!

Låg ända fram till klockan va ca: 16-tiden ,

hade fortfarande migrän och ont i kroppen    


   

Sötnöten kom iaf ihåg att jag önskade mej blått nagellack,

men fick Lotter som jag iaf vann på....

TACK♥


 

Mor hennes hittade en ÄCKLIG fästing på sin mage , fattar inte hur hon såg den för den va så mega-mega liten?


 

Kusinerna 

♥ ♥


 

När folket gått ,

så vässade killarna klorna och gick igenom hela lägenheten ,

för att kolla att allt stod rätt till....


   

När dom sniffade på pengarna som jag fick , så kom en fluga ,

som båda ville ha?


   

Fick även 

SABATON- biljetter

Tusen Tack mina ♥an


 

Kom inte isäng förrän vid ca: två-tiden för jag såg OS-invigningen


  

Tack alla mina ♥an som hörde av sej 

Har haft en bra dag trots allt!

  


...

#SABATON

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Skapa flashcards