♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av ♥ Lena ♥ ... - 15 juli 2012 21:00


 

Vi åkte till Fridhem 

" något barn som har tappat sin napp "

   


     

Mitt i alltihopa stod det en 

röd gran?

Vågskvalpet e mysigt mot stranden ...


 

Gräshoppan ville inte komma upp till mej...


Visst e dom fina ♥ ?


     

Pyttelitet vattenfall ,

mina ♥an...


     

Mini har tagit sin dagliga mystajm med lill-matte ♥


Phoenix

vet inte om han vill leka lr...


    om han vill sova    



   


När maten vankas , då kommer dom i full fart ...

      


 

Husse GOLF:ade


         


Good Bye!






Av ♥ Lena ♥ ... - 14 juli 2012 20:30


   

Tror ni det blir regn?


 

Vi åkte till 

Kohlens kvarn

" Kolla de regnar ute på havet "


          

Alla lr många gnäller om de s.k sockerlådorna här nere ,

men varför då??

Ja tycker det såg rent o fint ut , charmigt!


    


   

Vi åkte till 

Gotland Ring


   

Maken ville golfa , men när vi kom till stan igen , då vräkte det bokstavligen ner....



Hamnen regnade det inte...

   

Färjeleden upp såg det rätt mörkt ut va?


    


Vid svärsonen vräkte det ner LÅNGA regndroppar...


 

släppte av honom, på vägen hem så regnade det ännu mer...

   


Fick stå under skärmtaket 

     

Stuprören svämmade över

  


         

Vi öppnade balkongdörren när vi kom hem ,

Phoenix störtade ut i det våta...och hade kul en stund ...


   

Sen blev han trött och somnade ...


   

Mini

rörde sej inte ur fläcken på i stort sett hela kvällen...


   

Grattis och så får du ha en trevlig 

"40årig -  Gubb-årsdag " 

med dina nära o kära 

  


  

Filmtajm hade vi ikväll då da...


...




Av ♥ Lena ♥ ... - 13 juli 2012 19:00


      MIGRÄN       



 


Japp , de va ju väntat....    ....trodde jag skulle klara det ,

men naii...

   snabeldrake....


   

Phoenix o Mini har hållit mej sällskap i sängen precis hela dagen...


     

Phoenix ville leka , men de ville inte Mini , så han gick...


   

Mini :

Va gör han nu da?


     

Phoenix :

Jag får väl sysselsätta mej själv när du inte vill leka med mej...


     

De va megamysigt när dom andra kom hem ,

tyckte båda två    


 

Natti Natti


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 12 juli 2012 20:00


  


   

Ni är mina 

SMULTRON

mina fina änglar

   


     

Gomorron , gomorron 

säger 

Phoenix och Mini


   

Idag dammsög jag nästan allt, förutom köket ....

De sa TVÄRNIT i mina leder....  ...


   

Mini o Phoenix 

hade full koll på var jag va nånstans ... inge kul med snabeldraken.


 

medan jag tog en paus tsm med telefonen ,

då passade Mini på att trycka på datan....

  


  

Phoenix snodde en nagelfil och lekte med ,

det gör han aldrig annars,

snacka om att dom oxå testar precis som små barn

  


   

GOLF


   

Phoenix:

De e inte jag som bråkar , de e Mini????

Mini:

Zzzzz


  


...



Av ♥ Lena ♥ ... - 11 juli 2012 21:00

  

Dottri =sj=migrän

idag med ...

  


  

Va iväg vid dsk idag,

B-T hade iaf gått ner till 150/90 ,

( de va "Emma"   som va läkarkandidat, vi möter henne hos veterinären som assistent där i vanliga fall ...hmm...)


 

sen jag började ta den nya B-T medicinen ,

så har jag tappat 3,2kg i vätska ,

de känns ,allra helst med andningen.


       

Gick killarna o jag ut på balkongen och solade en stund tills    försvann runt hörnet,

när jag kom tbx från dsk.


 

Mini

han myser under sin "Korkek" ...

  

o vill absolut inte bli störd...ha ha ha...

kolla hans blick!!!


     

Phoenix har fullt sjåå... med att säga 

"Atjoo" 

till oss när vi nyser   , han e så söt , 

han fjättrar och jamar samtidigt ...


  

Simma lugnt allihopa!


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 10 juli 2012 21:15

Gomorron


 

Myskillarna


 

Flygande Mini...


   

Phoenix e ju inte en normal kisse iaf...

kolla hur han har svansen ....


 

Dottri fick gå hem efter halva dagen idag med...  =migrän igen...


  

Telefonen fungerar idag igen som vanligt , 

de va någe som hade kraschat i ledningarna efter åskan i lördags

  


 

Vi har faktiskt inte gjort speciellt mycke idag , naj!


   

Grattis!

  

till att ni varit tsm i 2 år och 8mån. ♥


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 9 juli 2012 16:30


Mini fick sin catrophen idag

4/10


   

Phoenix var oxå med som sällskapsherre ,

medan Mini e herre på täppan ...

Bella kom in och gav Mini ,så snabbt att när hon redan va färdig ,så började Mini att morra ,

han ville protestera lite , men han hann inte med hon e så skicklig med Mini,

Tack Bella!


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 9 juli 2012 10:53




         


               


         



Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards