♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av ♥ Lena ♥ ... - 17 augusti 2012 23:00


   

Gomorron alla sköningar!


   

Sötnötarna trängs tillsammans så mysigt ♥


   

Jag är en sån där Wettex-trasa diggare, men köpte denna igår och faktiskt så tycker jag den e okej!


 

Mini undrar:

Vem e de som kommer ?


     

Phoenix:

Bara planade ut på golvet!


 

Joo...

De va min kära söta väninna som lämnade present till mej....Tack ♥


    

Phoenix o Mini 

snurrar runt paketet och undrar vad det är?

Kolla tungan på Phoenix....!!!



     

Phoenix måste ju som vanligt konsumenttesta allting 

MUMS!!


    

Jaa... de va en sån klocka som jag ville ha, men inte hunnit att köpa ännu!

Tusen tack mina änglar    de värmde!


   

Mini sprang och gömde sej!


   

Dottri o maken va iväg på 

"UTSPARK"

ikväll ....      ... de blev väl ett antal lr???


   

Mini:

Var e dom någonstans?


     

Zzzzzz         

Matte kan du ta bort     så vi får sova ifred...


 Dom andra kom inrumlade vid halv 23-tiden , bra på lyset båda två ...    


   

Go´natt på er


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards