♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 15 september 2012

Av ♥ Lena ♥ ... - 15 september 2012 21:45


           


   

Lagom när vi hade somnat igår kväll ,

så dånade det inne mellan husen ...va va de???

Joo..Brandbilen ....


   

Vaknade framåt f.m nån gång av att killarna knäfajtades ...

SÖTNÖTAR


         

Så va det dax för 

  


   

Mini

jamade efter lill-matte...var e hon???

När kommer hon hem igen???


 

Hon e på Tatueringsmässa hon....


   

Mini undrade va Phoenix 

Ylar om??


                  

Jag hade satt in våra LP-skivor i tavlor ,så ställde jag dom i soffan...

Phoenix:

bara "YLAR" ...Mjaauuu!!!!

Ti fusan va e de???

Huu han va livrädd , så jag fick ställa dom mot väggen och då va det ingenting.....


   

Phoenix ville t.om gömma sej under min tröja....♥


   

Han stöp av ren utmattning till slut p.g.a tavlorna ...


   

Åt mat själv för min älskling e på golfbanan och tävlar ,

vilken plats han kom på e.t.c berättar jag imorgon....


   

Nu kommer husse!!!


   

Sen såg vi 

BEDLAM

innan vi stöp omkull

  


GOLF


...


Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards