♥ MiniPhoenix ♥

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

27okt-12 ... Klockan tillbaks till vintertid... Nästan miljonär ...Ärtsoppe- Golf...

Av ♥ Lena ♥ ... - 27 oktober 2012 22:45


   

Gomorron ♥


   

Ojj...nästan miljonär!!!!

När jag skrapat så de endast är 2 till att skrapa...så hamnade dom på 30kr och 1 000 000kr,

jag får smaka på karamellen ett tag, men sån tur skulle jag aldrig ha...???


   

Husse hade köpt 

  

till kissarna...


   

Mini ville inte titta på    , så Phoenix 


   

höll tungan rätt i mun och


    

tog den i munnen och gick iväg...kolla Minis min...


        

När lill-matte sen höll upp    så Mini fick lukta på den ...   , okej då da?

men när hon la   på stolen , så tittade han in i väggen och tröck sej in mot den oxå,

så det är uppenbart att Mini är RÄDD för    och jag förstår honom precis ♥ 


 

Phoenix fortsatte att ha kul...


     

vi la    på spikmattan , kolla minen han e verkligen en jaktkatt ,den kan ju inte ligga där heller???


   

KOM IHÅG!!!

Klockan skall vridas tbx inatt


Godnatt

   


Maken min vann 

Ärtsoppe-golfen

   

GRATTIS!



... 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 februari 2017 20:45

  16 Februari - 17 #Norrsken      Detta norrsken har jag fotat vid #Lickershamn , jättehärlig textur !        Solen slumrar nog en si sådär 10-11 år nu med några enstaka norrskensnätter  T R Å K I G T !!!       Då har jag p...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2016 00:00

  Nyårsafton          Nyårsdagen - 2016  Helt magisk bild ni tog med Fyrverkerier , Norrsken  och lite till i denna vackra panorama  ( har väl lagt ihop 5-6 foton i en o samma bild ) ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2015 23:15

        Innan tolvslaget ville ju jag kolla om det fanns någe norrsken ... Oja ta mej tusan så va det litegrann av den  dansande Auroran bakom mej     När klockan sen blev tolv så vill jag inte lämna killarna mina , så jag och katt...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2015 23:15

                     Detta va häftigt att få fota fler fenomen          detta kallas för      kolla mitt i molnen så ser ni  färgerna grönr, rosa,e.t.c.        helt otroligt magiskt att få se detta oxå!   #pärlemorm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2015 22:45


          Vi testade och det var lite norrsken lr airglow , vet inte riktigt vad som är skillnaden   ... ...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Skapa flashcards