♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under april 2013

Av ♥ Lena ♥ ... - 14 april 2013 23:45


   

Gomorron!

va mysigt med en massa kärlek...


   

Phoenix hade megamys o prat(jam) stund med dottri!


                

Kissarna utanför hade full fågeljakt...


     

Klorna klippte vi på killarna idag oxå..



     

Mini o Phoenix hade myspys i solen och med varandra efter dottri åkte....


   

Du fattas mej redan    men tack för en

snabb...men alldeles underbar helg ♥


   

Maken va på  kronholmen och spelade golf...


    

Älskade underbara unge,

puss//Mami♥


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 13 april 2013 23:00


  


   

Jaa...

Idag kom hon !!!

synd att inte Bobo va me...

Maken vann golfen!


   

Bus 

lr

inte bus

de e frågan de?


   

Nu har jag (dottri) iaf fixat hem gummifiskar  till killarna,

sall bara införskaffa en glas-skål...

SPÄNNANDE


     

Mina ljuvliga fina döttrar

            

  


   

Va e nu det här?


   

Tjejerna skålade 

20-årsdagen


   

Drinkar blev det oxå!

  


 

Bättra på sminket innan utgång med...


   

Jag älskar er  mest i hela världen mina fina tjejer,

ni växer ju om mej snart....20 , 30 , 40...e.t.c.

  

...


Av ♥ Lena ♥ ... - 12 april 2013 23:00


   

Hela dagen har varit mysig ,allt från 

Lamborghini

Monster Jam

Pengar

Bolaget

ja allt som har med en 20-årsdag att göra...


   

Va e de här?

Va håller ni på med?


   

Cupcakes med chokladfrosting 

God!


   

Smink-tårtan som jag gjorde ...


   

Kolla vilken fin flaska, passande lr?


   

Phoenix lekte med ♥ats Monster Jam ...


   

Husse fick tillbaka sina nya skor som han hade fått reklamerat...


   

Phoenix och Mini busade 

medans


   

vi såg på golf efter älskling kom hem från jobbet,

o sen efter han hade hämtat dottri vid båten och sen allihop från krogen då da!


  

  


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 12 april 2013 00:00


                  

Ja må du leva!

      


         


   

Grattis våran 20 - åring


         


   

Hoppas din dag/ kväll

blir alldeles ,alldeles underbar


                 


   


Vi önskar dej all lycka

   


   

Vi älskar dej väldans himla mycket 

vår fina gumz


   


Mami ♥ / Papi ♥ 


  

                           

  


...



Av ♥ Lena ♥ ... - 11 april 2013 23:15


   

Gomorron 

  

Snacka om att jag letade efter Phoenix imorse, till slut ser jag sötnöt sticker fram bakom gardinen.


 

Mini kollade in små flygfän som vaknat till liv i den sköna värmen idag!

  


   

Idag har jag bakat Cupcakes & Tårta tills imorgon,

om ni vill så ser ni nog resultatet  imorgon...


                           


Killarna höll mej sällskap när jag lagade maten ,

himlen ser ut som den brann, 

snyggt!


   


                   


Gonatt o sov gott allihopa!


   


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 10 april 2013 21:15


Snacka om aprilskämt som slår in....


   

fast 10 dagar för sent...

  Förra årets skämt här  


      

Visst e dom fina våra pälsklingar...


   

  Grattis till våra älsklingar oxå som firar att dom varit tsm i 3 år o 5 mån...  



   

Mini satt och kollade in grannens kissemiss


   

medan Phoenix gömde sej i trädet...


 

9,9km sprang gull idag då!


   

Kolla sötnötens kommentar hon hade till dottri...

klockren va?


   


Det var en väldig aktivitet utanför idag   


   

Mjukglass blev alldeles slut  av allt!


   

Sötnöt fick lite olud med sej hem...   


   

Toppade jag svärsonens tippelitoppar,

de är redan 6v.sen han klippte sej.



Av ♥ Lena ♥ ... - 9 april 2013 20:30


   

I nättras !


   

Skulle aldrig fixa såna höga klackor, mina e alldeles lagom ☺


   

Jag hittade dessa iaf ,

såg på denna bloggen att kissarna tyckte de va kul...

Mina skulle nog tycka om det.


               


Phoenix har varit totalt väck halva dagen...

Mini njuter med tassarna i kors...


   

Dom "sopar"

e de Vår nu?


     

Spaning 

v.s

Lektajm


   

       

Förbaskade Pollen

        


   

Husse har golfat med B o D idag...


     

Katträdet va iaf en bra investering till pälsklingarna,

jag vill gärna ha ett i V-rummet oxå...


   

Love you ♥


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 8 april 2013 22:15


   

   

e så mysig att tvätta  sej fin på...


   

Va hos distriktarn, inge positivt,skall tbx nästa vecka igen.

Såg denna skönhet 

      


   

När vi kom hem igen , va de nån som ignorerade oss...hi hi hi...

  


   

Hmm...

va vill ni då da?

   


   

När lill-matte sen kom hem så va allt bra igen!

  


   

Vi såg  på tv.n


   

Sen va de bara att försöka komma förbi ,när jag skulle lägga in på datan,

vi har inte datamus, vi har datakatt!


       


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards