♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under maj 2013

Av ♥ Lena ♥ ... - 15 maj 2013 21:30


    

Tack för linnet kära ♥anet mitt!


   

dum dum dum dum dum dum ....jag ser er ...

säger Mini


                          


Här så kikar killarna på allting och ingenting

             


   

Vad tror ni Phoenix tittar på?


               

Phoenix och Mini sitter i dottris knä och spanar in datan, vad spanar dom på???

Joo...dom spanar in dottri när hon lägger in på sej själv da!!!!


    

Mysigt med katt-trädet 


  

Ojj... ikväll blidde det 3 timmar...


       


Phoenix ser ut som ett lejon

Mini e så fin i sin kajal...

lr hur?


Kramizar 


          


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 14 maj 2013 21:00


   

Kolla vad det slagit ut på en vecka da!


   

Mini kollade in dom söta


   

Turturduvorna   


   

Phoenix borstade sej själv...


   

medan Mini letade efter en bra plats att sova på...


   

Då gick båda och la sej en stund...


   

Vi gjorde Jordgubbspaj till


    

Hockeyn

Sverige 4 - Danmark 2


    

och sen till Rally SM på Tv4 sport

Här stod vi på ss12


                 

Phoenix sussade nästan hela kvällen , Mini vaktade oss...


    

sen va de Phoenix tur att hålla mej sällskap med diskmaskinen 

  


   

2tim...ikväll med då da!


   

Gonatt!


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 13 maj 2013 23:31

   

Hejsan!

Skönt att va hemma, killarna skall ju vara där jag är hela tiden , måste ju kolla att jag inte försvinner igen...


   

Har tvättat istort sett hela dagen...

Balkongen har varit öppen i denna sköna vårsol då da, tycker pälsklingarna med e skönt!


   

Pratade oxå med min väninna som jag inte pratat med på hur länge som helst känns det som


   


     

Ni e alldeles 

ursöta mina killar!


      


   

Tack mina fina tjejer för en underbar helg ♥

Love you ♥


...



Av ♥ Lena ♥ ... - 12 maj 2013 23:15


Gomorron , gomorron alla sötnötar ♥


   

Denna ljuvliga sol vaknade vi till idag då da...


   

Jag köpte  med mej leksaker som killarna skall få när vi kommer hem.


   

Åkte sen ut till bokskogen vid kronobergs slottsruin och skulle äta pizza där ,

men de va lite kyligt så vi satt kvar i bilen och åt.


   

På väg till båten så hade en Svanfamilj landat vid en åker , 

såg rätt roligt ut med tanke på att det inte fanns någe vatten någonstans...


   

Snacka om spegelblankt när båten kom


   

Tjusigt!


   

Nu e vi på väg hem igen

Tack allihopa det har varit mysigt!

  


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 11 maj 2013 23:00


   

Sydsvenska rallyt idag med då da!


   

Jordgubbar köpte jag med mej!


   

sen åkte vi till hästknallen


                     


Det blir foto på dessa 3 bilar idag med

Nr: 10 , 26 , och 47 ...


      

Vi gjorde äppelpaj som vi åt till filmen ...


    

Mama 

Tryck här da! 


   

Nu e ja bautatrött

GODNATT!!


♥ 


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 10 maj 2013 22:45


   

Jaa vi har varit på rally i stort sett hela dagen...


 

Tur jag har åkbanden på mej....


   

På vägen till Rallyt så såg vi "Hajen " ... 


  

Lägger bara in 3 bilar från Rallyt da?

Nr: 10


    

Nr: 26


     

Nr: 47 


   

Så här fint va de när vi åkte hem från rallyt da!


   

Grattis till mina älsklingar som firar att dom varit tillsammans i 3½ år 

♥ ♥ 

Lycka till!


   

Du fattas mej ♥at


  


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 9 maj 2013 22:45


     

Jag va alldeles ensam i morse när jag gick till affären , vädret va megaskönt....


  

20*


   

Björken e utslagen hur mycket som helst här...


   

Vi var på Samarkand , köpte ett linne till mej ,får se senare...

Coolt med bilarna inomhus...


   

När vi skulle åka o grilla så öppnade himlen sej da!

  

Åskade o blixtrade jättemysigt


MIGRÄN

har jag legat i hela e.m

TRÅKIGT

       


 

Saknar dej mitt ♥


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 8 maj 2013 22:15


   

Tjena !


   

Sötnöt e som ett litet lejon...


               


Mini räcker ut tungan ...

Phoenix sover lugnt o skönt ...


   

Matte.matte ja ill INTE du skall åka da!


   

Färden va iaf lugn o skön , ja sov o dom andra kollade Jason vs Freddy...


   

Äntligen har dom bytt efter hur många år då????


 

sen blev vi mottagna av en megageting


  


Goderafton


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards