♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av ♥ Lena ♥ ... - 27 juni 2013 22:19

  

   

Min ljuvliga dotter skjutsade mej till VC imorse...

Du e en ängel mitt hjärta


  


   

Mini

säger gomorgon ♥


    

Phoenix

säger oxå gomorron alla söta 


   

Tryck på bilden

då kommer ni till hennes blogg, handlar om smink e.t.c som är parfymfritt


   

min andra dottri har tatuerat sej igen ...


   

Killarna ville ABSOLUT inte titta på mej när jag tog kortet på dom...

  


               

Visst e mina pälsklingar såå fina?

  


   

dom tittar , sitter och gör det mesta likadant....


   

Mini sov när vi åkte till VC


    

Phoenix hade koll på oss så han slapp åka med


   

Jag kollade mitt B-T ,som va väldigt dåligt idag,

min tumme svullnade upp , fick kliande blåsor efter jag hälsade på Dsk  i hand -.-

blev tät i luftrören oxå , hon hade bara en deo på sej som luktade sa hon:


   

Once upon a time 

såg vi 


   

sen stöp vi i säng

Godnatt

på er

  


#Dotter #Godnatt #Once #upon #a #time #Ängel #Mini #Phoenix #Tatuering #kliande #Blåsor

#Parfymfritt #Epicmecamillablogg.se


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards