♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under juni 2013

Av ♥ Lena ♥ ... - 14 juni 2013 23:00


   

Gonatt...

så kände jag mej imorse när jag vaknade ... ville sova igen da!.


     

Killarna undrade vad lill-matte åt för 

FLUFF?


   

Planterade plantorna...


   

Presentdax till 

Natta!


   

Fixade Isadoras 

blåa sandnaglar

Ursnyggt tyckte jag!


      


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 13 juni 2013 23:46


   

Tjenamors!


   

Idag blir det ett kort bloggande, för jag har ont...

de svider i huvet, blöder som ett såll!


Vi köpte iaf

Jordgubbsplantor 

o

vita smultronplantor


   

Bakade även tårta till dottris möte,

hade på goda gotländska jordgubbar...


   

såg detta en stund da!


             

JAG KÄRLEKAR ER MINA <3AN


    

Godnatt

<3


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 12 juni 2013 22:02


  

 

Såhär såg färgen ut som jag målade igår da!


   

Mini väger 5,9kg


   

Phoenix väger 5,4kg


   

Mini e på väg till veterinären...


   

Hmm...Ja vet att Bella kommer snart???


   

Naii nu fick jag den iaf...den förbaskade sprutan...


   

Mjauu...Husse kör hem...fort...!


 

Äntligen hemma , nu kan Mini slappna av igen...


   

Dax för lite kvällsbus  med sötnötarna


   

Check... nu e en del av 30åringens present fixad...

Nyfiken i en strut  tittar min lilla Linda ut   


       


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 11 juni 2013 23:45


Tjena tjena!


   

Så hääär mycket skiner solen idag


   

Hallå!

Vi vill oxå åka med er???


   

Vi åkte iaf till stranden ,

                                              i några timmar ,

                                                                             urskönt va det!


   

Fiskmåsen funderar på vad det är för stor fågel därute lr?


   

Jag prövade att kliva i vattnet , men de va ännu lite för kallt!


   

annars så ålskar jag stranden

L O V E


   

Vi hämtade gubben , o dom har en egen maskot på gården ...


               

När vi kom hem så fick pälsklingarna oxå komma ut

       


                

Dom e så fina våra söta killar...


Nu skall jag måla mina naglar ,

                                                ni får se imorgon hur färgen ser ut,

                                                                                                 så Natti Natti på er alla ♥ 


  


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 10 juni 2013 23:45


   

I nättras vaknade jag av att killarna hade nattjakt...


   

Imorse va dom så mysiga med varandras morgontvätt för en gångs skull...


                            

Allt har varit lugnt idag !


     

men jag klippte bägge ungdomarna mina idag 


   

Hittade fina nagellack från Depends


   

Lite dålig bild med nattkameran , men nu e de bara jag som skall sova , alla andra sussar sött redan


   Grattis till eran 3åriga förlovningsdag idag....  


   Grattis till era 3år o 7mån tsm idag...    

Snacka om att det går fort


   


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 9 juni 2013 19:15


   

Gomorron

vi började morgonen med att sola 


   

Mmm va mysigt!


   

Åkte vi o fixade en massa på staden , skönt de va inge folk faktiskt!


   

Sen åkte vi ut och skulle äta mat,

vi beställde laktosfritt av 1 kvinnlig servitris som tyckte de va jobbigt

( märktes på hennes attityd)

Vi får in maten ...o vad händer..Joo, den e INTE laktosfri,

går in o pratar med kocken,dom fixar iordning det som behövs,

hoppas inte vi får efterdyningar,

för människor har väldigt tråkig attityd mot människor som skiljer sej från

"NORMALITETEN"

Vi fick iaf kompensation på notan av en trevlig manlig servitör , TACK!

Men vi vet inte om skadan redan e skedd , ibland behöver man få i sej så lite , å de blir så fel...


Hur gör du , när någon ej tål någonting???

 

 

 

               

När vi sen kom hem så gick vi ut med killarna , de va så myspys tyckte dom...

 

   

Äntligen så brakar det loss litegrann här da!

 

   

Golfaren blev delad 4a på Slite open idag!

Grattis!

 

   

Här studerar dom regnet 

 

      

 

 

...

 

Av ♥ Lena ♥ ... - 8 juni 2013 21:00


     

Gomorron gomorron

säger

killarna våra!


   

Ja vi åkte på rally då da!


   

G U T E S P R I N T E N


   

De va lite svårt att hitta de våra i dammet   

Kolla in skorna s.k Gladiatorskor lr?

När vi sen kom hem så såg dottris ben ut så här ...Spindelbiten lr???

För så såg jag ut fast med blå strimmor i oxå bara...  


     

Åååå nu kommer dom hem igen!

         


 

TVD

såg vi ...


     

Snyggingar , snacka om utpsykning!


                 


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 7 juni 2013 22:00


   

Gomorron 


   

Vad skall ni göra?


   

Joo ... vi skall se efter min kära väninnas pälsklingar...

Hallå!

Matte tänker du lämna oss med henne...???


     

Dom va såå duktiga , dom sov och kollade om vartannat , inte ett enda ljud , dom e såå fina ♥


   

Ååå så måste man ju dricka vatten mellan varven oxå i denna hetta!

Vrf var vi då staffevakt för da?


 

Joo...

dottri hennes tar studenten

Grattis !

Hoppas du blev glad för presenterna ?

Tryck här

o Gratta henne!!!


              

Dom andra åkte ut och käkade , bokat bord,

vi gick på bio....!!!!


   

Var har ni varit ?

SÖTNÖTAR våra ♥


   

När då dottri kom hem så dök dom i hennes kasse, undrade var hon oxå hade varit?


 

Såg vi då sen när vi kommit hem...


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Skapa flashcards