♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under juni 2013

Av ♥ Lena ♥ ... - 6 juni 2013 23:30


Det här e nationaldag för mej 

...SAKNAR...

  


...Sabaton...Sabaton ... Sabaton ...

            

Dottri o hennes pojkvän är där idag!

S U C K

-.-


   

Fixade denna färgen , målat 1 gång bara


            

Dottri o jag firade nationaldagen så här idag

...N A J Z ! ...


     

När vi va hemförbi , så tog vi ut killarna en stund...


   

Dom såg

   


   

Hade det allmänt megamysigt ute i solen ...


   

Hämtade golfnissen sen då da, han hade tråkigt besked...huu...R.I.P.


     

Phoenix undersöker mitt lilla får...

Mini tänker:

Hmm...


   

Nu blir det 

Godnatt

alla 

  R O C K E R S   


...

#SABATON

Av ♥ Lena ♥ ... - 5 juni 2013 22:15


   

Vi började morgonen med att va på möte på lassis hos A.N

hon va okej,faktiskt...

Kolla båten i vänstra hörnet , de e den båten nedanför...


 


   

Pälskling hade ont i ryggen idag tror jag,

för han sparkade och gnagade på sina bakben precis som att dom sov,

o då vet jag att det kommer ifrån ryggen på honom

( efter hans skada för ett antal år sen)

  


   

Phoenix har sovit mest hela dagen idag med!


   

Mini har ändån varit piggelin idag...


   

Phoenix gick en repa ini diskmaskinen , goofy!!!


  

Dr ringde ikväll da, om provsvaren mina.


   

Teenwolf såg vi ikväll oxå, de e för bra...


   

Nu blir det till att hoppa isäng da???

  

så 

Natti Natti

sötnötar


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 4 juni 2013 21:30


 

Gomorron ♥


Mini sover så sött!


   

Phoenix leker tittut...visst e han söt?


   

Jag putsade 1 fönster idag , får se hur jag mår imorgon då!


   

Gubben i lådan spelade herrafton ikväll 


   

Hallå!!

Kan vi sova nu matte?


   

Mini sover redan under filten på lill-mattes ben da!


   

två avsnitt av Teenwolf såg vi ikväll

Bra!


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 3 juni 2013 21:15


Ringde dr: men han hade ingen telefontid för han introducerar nya doktorer tydligen...

Ja ja sånt måste ju med göras....


     

Så killarna o jag somnade om , men vaknade av värsta mardrömmen , huu      


   

Phoenix hade nog oxå värsta mardrömmen , för kolla in va han gör???

Dricker vatten ur jordgubbsplantorna...hi hi lite fel va?


                        


Köpte mej en söt burk med Hello Kitty på

och kakmått med pirrvittsrecept 

1 vitt läppstift 

1 vitt läppbalsam 

PARFYMFRITT

dessutom


   

någe kryssningsfartyg inne i hamnen


             

Det blåste som attan o kölddimman var framme igen...


   

Nää ... nu sover igen...

Gonatt!


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 2 juni 2013 23:15






   

Gomorron 

här kivas det om solen???


    

Maken åkte på golfbanan 


   

Mini undrar vamjukglass håller på med?


    

mjukglass mörnar sej han...


   

Killarna tittade långt efter oss när vi gick...


   

Vi skulle se på min väninnas dotter som åker i cortegen...


   

Vi tog en massa foton och passade på att filma oxå...


   

Jag stöp när jag kom hem för alla skall ju lukta (fint) när dom går ut i friska luften ...suck... 

-.-


   

Killarna skall ju kolla och titta på allt samtidigt...


    

dom e ju för söta dom...


   

...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 juni 2013 22:30


     

Tjena!


Idag har vädret varit precis allting,

vaknade imorse av att jag hörde att de åskade på långt håll...


   

så va de varmt o skönt...


   

Köpte ett coolt grytunderlägg vi...


   

på hamnen var det översvämmning...


   


"Akta ankan dumjävel"


   

mitt inne i stan var det änder...


                   

På Fridhem var det väldigt lummigt o grönt och megamycket sniglar överallt!


   

Snäckchimpansen syntes knappt


    

Synd att man inte kan få fram på foto när dimman välver in ...


                

Gustavsvik , dimmig

Norderstrand va det andmamma med 6 små söta duntussar...


   

Domkyrkan


   

Killarna undrade vad detta va?


            

Phoenix hoppar ...


    

Mini sover ...


   

Vi ser 

The Vampire Diaries 


   

medan min Filmstjärneskådis e och ser 

Kiss 

på Friends arena

Hoppas ni hade det kul mina älsklingar?


Gonatt!


...


Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards