♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av ♥ Lena ♥ ... - 27 juli 2013 23:45

#Tatuering #Sabaton #Slipknot #Pälskling #Älskling #Nico #Ladyluck #Växjö #Mini #Phoenix

              


   

Jag är såå väldigt glad , mina älskade ungdomar hade fixat o trixat ,

så jag fick min efterlängtade tatuering,

Den är så himla fin,jag är så glad över den så ni anar inte.

Man e aldrig för gammal för att gadda sej ,lr vad tycker ni?


   

Det här e mina killar de o    med

                                                        och så pälsklingarna oxå så klart! 


            

Mini tittar storögt på mej???

Phoenix snodde mitt 

Lejon-spökis

passande lr hur?


   

Tack alla för alla fina presenter ,

o min kära väninna m gubbe dök upp som gubben i lådan , de va kul mitt ♥

de värmde

    

Sen grillade vi och hade det skönt o tur med vädret iaf!

Dottri o kusin åt 

Morella o blev alldeles blålila...


   

   ... va gör dessa två herrar da?



             


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Skapa flashcards