♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av ♥ Lena ♥ ... - 17 augusti 2013 23:01


   

Gomorron gomorron ♥!


   

När ja skulle byta killarnas vatten imorse så såg det ut så här efter att fönstret varit öppet under natten....

ÄCKEL...äckel...djur,kryp,insekter...

  


                         

Phoenix o Mini har hållit mej sällskap i köket när jag bakade knäckig äppelpaj...

dom andra tyckte den va mega god ,

men jag tyckte den va SÖT så jag vill hellre ha en smulpaj...

   


   

Nu mot kvällningen började jag känna mej som människa igen ,


har haft ONT i lederna hela dagen...

klart som korvspad , lagom när det är dax att hoppa isäng igen

   ...-.-...   


              

Mini njöt i 

  

       

Phoenix leker tittut bakom sissal-stolpen

   



Min kära älskade golfdåre vann 

Leonette´s golftävling idag...

Pris;

Får ni se imorgon   



 

De va 2 avsnitt av once upon a time ikväll .

Ny säsong i oktober igen


     

Just NU spelar SABATON i Faliun...

JAG VILL SE DOM!!!!

  

    

Go´natt 

  


...


#Sabaton #Sabatonopenair #Rockstadfalun #Mini #Phoenix #Golf #Vinst #Onceuponatime 

#SABATON #SABATON #SABATON #SABATON

#GO`NATT #Godnatt #Nattinatti

#Kärlekar



Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards