♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 3 april 2010

Av ♥ Lena ♥ ... - 3 april 2010 16:24

  Glad Påsk!

  

på er alla  i det sköna vädret....


Imorse väckte pälsklingarna mej vid halv 7 tiden , dom ville ha mat så jag gick upp och gav dom hårdmaten trött som jag va  och tänkte mej inte för ....så jag gav ju Phoenix oxå krallarna ....men då vaknade jag ju till när han började att hosta , han fick ju ont av det hårda  " huu va ful jag va " som inte tänkte .


Nu vet jag , vi har ju varit duktiga och gett honom den mjuka maten det är ju därför som han har varit såå pigg efter operationen  bra att ja fatta nånting till slut...." skämt åsido "


  


Mini e så fin , han e så lydig  och förstående   .


  


Phoenix har varit mer utslagen idag och han ville hemskt gärna ha  " lill-mattes " uppmärksamhet , o gosa med henne   .


Nej nu ska dom få sin middagsmat , och vi med.


                        Ha det bra  Kramizar


Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards