♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under maj 2013

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 maj 2013 21:30


   

Huu vad man får torka o torka ,

så här mycket hade kommit på ett fönsterbräda från igår

...S U C K ...

-.-


     

Gina tricots  nagellack

utan /med 

blixt!


   

Matte jag e så trött , kan jag få sova...


   

Mini kollar in lill-matte när hon drar till jobbet.


   

Så var jag tvungen att skura idag igen,fast de e okej att få bort de mesta pollen med.


   

Phoenix blir lite skraj , för den blöta moppen.


               

Mini e en riktig soldyrkare han,

han njuter i fulla muggar!


   

Phoenix tyckte de va mys med elementsängen som jag hängde ut i solen oxå!


   

Ikväll e de dax för 

Spartacus


..

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 maj 2013 21:45

    

Tjena , tjena! 


   

Kattikyr fick pälsklingarna idag då!


   

Vattenkatt


               

Mini

spanar in mumsiga flugor!!!

  


   

Phoenix spanar oxå ... men vet inte på vad!


   

Hängde ut leksaken , 

o kolla va sötnöt sitter charmigt?


           

Kan vi få sova ifred eller?


   

Till 

Once upon a time 



   

gjorde jag jordgubbspaj


     

Phoenix försöker sno min borste...

Mini undrar vad han gör?


    

Mini

har haft det väldigt skönt ute idag...


    

Phoenix likaså , allting har luktat så mycket , så mycket!!!


  


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 maj 2013 21:48


            


Gomorron sovtutar!

  

VAKNA!


                       

Här e de pippitajm som vanligt


   

När kommer lillmatte o husse hem da?


   

Vi åkte i det varma sköna vädret en sväng...


   

Hämtade min klänning 

o

reservdelarna till bilen...


   

Syrenerna e såå fina 

  


   

Phoenix hittar inte Mini någonstans, ni ser han vid pilen va?


   


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 28 maj 2013 20:45


   

fast de va molnigt , så va det väldigt ljust ute igår kväll ,

fast kl: var närmare 22-tiden... 


   

Mötet va ....Åååå ....de e inte sant...


                       


Mini har varit väldigt nyfiken idag...


               

Phoenix har mestadels kollat ut ifrån korgen ...


   

Oj.oj,oj 

va Mini blir smutsig i sina Cornish öron på en vecka da??? 


   

Phoenix :

       

What...Mini snor min plats...


   

Phoenix e en siames , det märks , 

för han skall tugga och slicka på allting han...


   

Här e han så sötnöt och kryper ihop  som en boll när han igentligen skall sträcka ut sej när han vässar klorna...


   


Ha ha...pratade med denna sötnöten ,

                                                   hon visste precis va koden var/är???? 


   

Herrafton vart de ikväll da!


   


...



Av ♥ Lena ♥ ... - 27 maj 2013 22:15


Idag va det absolut ingen rolig dag ,


   

först så kollade jag det och det var samma som sist da!

Sen tog jag prov ...


 

Sen hoppas nu biopsin e okej ♥

Sidkällan: 


   

Phoenix undrade vad matte hade gjort, han va så siktig när han luktade.


   

Vad tror ni Mini fjättrar åt...?


               


Både kajor och småpippisar


Nu skall jag gå och sova , så natti natti alla sötnötar


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 26 maj 2013 17:15


            


   

Svärmor var vi ute hos ...


   

När vi kom hem så hade dottri ♥ bakat Tårt/kaka i kärleksmums format till mej och till hennes pojkväns svärmor,

Mmm va det var gott mina älsklingar, synd bara att du blev dålig, men vi vet inte av vad bara ????


   

Dottri kom hem inättras , så hon hade köpt roliga leksaker till killarna...


         

Phoenix o Mini


   

Vad gör ni här da?


    

Mini myste kvar i korgen 


               


medan Phoenix sprang ut på balkongen.


   

Sen snusade dom så skönt Zzzzz i sängen sin tillsammans 


   

o gubben åkte ut på golfbanan i regnet...       ...


   

Tack för en alldeles underbar 

MORS DAG


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 25 maj 2013 19:30


   

Pälsklingarna 

säger gomorron!


 

Vi åkte en sväng, ena sidan va gult...


 

den andra virvlade det upp damm,

snurrade lika mycket som jag snurrade...  


       

Snäcks höghus

   

Vyn bakom höghuset och ut över havet... 


   

Så va det en ensam svan ...


   

Hälsade vi på svärmor o svärfar en stund,

sötnöten va ju där da!


            

Magnolian o Salladstulpan


   

När vi åkte till stan så va det ett helt hav av...?


    

Joo... Liljekonvaljer ...dom e ju så fina...


   

Snabeldraken jagade gubben innan han åkte ut till golfbanan...


   

Phoenix myste med spökis....


   

när han hör en vrålapa , som jamar ...kom hit!!!....


              


Phoenix springer in o så busar dom i full fart båda två....     


 

Ikväll blir det detta program...


     

Syns snart mina älsklingar!


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 24 maj 2013 23:45


   

Tidigt , tidigt imorse drog dottri min iväg med båten ...


                  

Havet såg ju lungt ut iaf?


   

Fast kolla över Kneippbyn ,bara ett megastort moln där över....Hmm...


   

Mini

kollade in pippi


   

medan Phoenix njöt på balkongen...



       

Min väninnas dotter har mösspåtagning idag, så Grattis!


   

Här är hennes sötöntar ,

har ganska exakt likadan bild från förra året , samma datum!


   

Mini 

sitter på min axel som en "Tung" papegoja på 6kg....

  


   

Hallå !

Vad gör ni här da?


     

Killarna kröp ihop hos oss när vi nu såg ett nytt avsnitt av 

Spartacus


      


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Skapa flashcards