♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 mars 2012 13:00



Starur

e de någon som vet vilken det är i ordningen?


 


När Mini är

Nervös , Förbannad lr Fryser  

så blir han alldeles RÖD om nosen

Vet ni vad han gör/är på bilden ?


   



Phoenix o Mini har lektajm


 


Phoenix:

Va e de han letar efter???    

Mini:       

Bus..bus .. bus...


   


Sen värmer dom sej på diskmaskinen så klart ♥ ♥ ♥

Hmm...

sen blev dom Laser-katter lr?

Zoom...zoom...zoom...

 




Av ♥ Lena ♥ ... - 30 mars 2012 12:30

Gomorron ♥


   

Vrf måste du väcka oss för de är så tidigt matte  


Fortsätt och sov för jag skall träffa min kära väninna


   

Vitsippor

och

   

Blåsippor

hittade vi i skogen


Dessa 2 pälsklingar va med oss oxå

Visst va bilden fin?


   


Jag tycker dom e så

tjusiga

båda killarna


   

Litet collage från promenixen

Tack ♥

de va mysigt

  



När jag kom hem igen så va det full fart på mina pälsklingar

 


   

T.om kollade in när lill-matte satt och penslade och petade i hela ansiktet med någonting???

Passade oxå på att kolla in va det va för något som hon tittade in i ,

de va fler kissar där i???


 

Kolla inVisbys s.k höghus


Det va fin färg på himlen


       

När vi sen kom hem så såg vi Phoenix tassar högt upp i vädret ,

när vi kom in så låg han ovanpå Mini i den lilla korgen

Sötnötar

  



Sen va det till att bänka sej framför tv.n och kolla på

The Vampire Diaries

och

Spartacus


   

Jag kärlekar er mina


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 mars 2012 20:00


Gomorron Gomorron

sköna 


 

Tänk om dom kan se i kameran samtidigt

   


Jag bara älskar att min man skaffat tofs...

tänk sen va fint när jag kan få sätta i gummiband  

 




Har mest gjort absolut

INGENTING

idag

Killarna tycker nog det är konstigt lr?

 


  

Lapa..lapa..lapa...



Mumsa..mumsa..mumsa...


Vi har inte smörjat sen i söndags

BRA!!!


    


...      

Av ♥ Lena ♥ ... - 28 mars 2012 19:45

Jag fastnade dom sista 10min. framför "Dialekt "  på tv:n bara för att jag såg att de va

" Sweden Rock Fistivaoul "

och vem dyker inte upp då???

Ha ha ha den va bra!

Ni får ROCKA på i år grabbar o kwinnor

 


 


Mini e fin när han kikar på   

Zingo

Phoenix e ju rolig ,

han ligger ner och vässar klorna och slickar på sissalen.



   


Hmm 

hur gör matte o husse med bananskalaren ,

kanske skall försöka jag med?


 



Lektajm en stund som vanligt

 


 



Så var det dax för den 14-dagliga manikyren på killarna

 


 



Sen va de

Natti , Natti ...




Slänger in detta dialektspråk

som man känner sej så hemma med

" Landisterskan "



Puss & Kram

Nu drömmer vi om  

 


...     


      

Av ♥ Lena ♥ ... - 27 mars 2012 12:30


 


SABATON 



SABATON


Snälla

Ni får inte splittras , ni e ju så bra som ni är killar

   

Fast allt kan ju hända på vägen  


      

                 


  


   Sweden Rock Festival 2006 =  

Sweden Rock Festival 2007 =

                     Sweden Rock Festival 2008 = Sabaton

      Skogsröj 2008 = Sabaton        

                         Sweden Rock Festival 2009 = Sabaton     

   Metaltown 2009 =                      

                           Sweden Rock Festival 2010 =Sabaton      

                                  ♥ Snacka om att bry sej om sina fans,tryck in på den lila Sabaton ♥             

    Huskvarna 2010 = Sabaton    

Sweden Rock Festival 2011 =   


  



Hela vår familj bara kärlekar er musik


...

#SABATON

Av ♥ Lena ♥ ... - 26 mars 2012 12:45



Killarna sov och sov

och

snurrade i korgen så att till slut tippade den i golvet

och dom såg alldeles chockade ut båda två ...stackarna.


   


Phoenix måste alltid kliva på , över Mini överallt 

 


   

När maken slutat så åkte vi förbi veterinären och skulle fixa till räkningen som försäkringsbolaget snurrat till ,

A --- va jätteduktig och verkligen försöker och ska rätta till det , 

inte så lätt , så 3dje gången gillt kanske då da?




Den nya maten har Phoenix fått behållit iaf ,

skall bara ha lite gastrit medicin ett litet tag så magen lugnar ner sej ,

fick även en " Fuciderm " salva eftersom den förra tagit slut,

men nu håller vi tummarna att vi slipper smörja tassen någe mer ,

sista gången igårkväll.




Min väninnas dotter har sålt

New Body

så dom kom förbi och lämnade det igår.

TACK

 




M...M...M...

Va de luktar GOTT ,kissar o vovvar ...mmm.

Grejerna kom i denna kasse !


 

Phoenix har ett bakben som lever sitt eget liv ,

så när han skall leka så brukar det alltid komma ivägen ..

Han e så sötnöt ♥


   

Mini vill jättegärna leka men orkar absolut inte resa sej från husses ben...

Ja ja...de går väl bra ändå?




Så här gör min man

-.- SUCK -.- 

Leriga skor mot väggen???


Tassen ej smord.  


Fixade fälgar & sommardäck till bilen.


Puss & Kram 

 


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 25 mars 2012 20:15

 


Våffeldagen är det idag,

det förknippar jag med min pappas död ...ALLTID...

 


   

 

inte snällt när man är så ung


          

Mini : Hade de mysigt i solen som vanligt

Phoenix: Låg och såg ut som ett Lejon "Mufasa "

 


 

Mini har försökt hela lill-mattes ... troligtvis pollen -tjafset som är på gång.


   

Phoenix mår förhoppningsvis bättre ,han har ej kräkts sen vi bytte foder ♥


 


Sen så fixade jag mina naglar med grönt lack från

H&M:s som heter " Lady Luck "


 

Har även kollat Minis tassar så nu e de bara


 

att smörja Phoenix tass.

GOLF


  

Nu skall jag kolla in lite musik

Hej Då!


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 24 mars 2012 22:00


 



Gomorron !

Lördag


 



10-våningshus i Visby   



I vår solen tog vi varsin Jordgubbsmilkshake

MUMS

 


   

Vilka fina färger det är på himlen varje kväll



   

Kan vi gå och sova nu igen va????


 

Tassen är snart hel igen 

 



Kom ihåg att vrida fram klockan inatt


 Krya på er alla sjuklingar


GOLF


... 

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards