♥ MiniPhoenix ♥

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

26mars-12 ... Leriga skor mot väggen ...Hmm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 26 mars 2012 12:45



Killarna sov och sov

och

snurrade i korgen så att till slut tippade den i golvet

och dom såg alldeles chockade ut båda två ...stackarna.


   


Phoenix måste alltid kliva på , över Mini överallt 

 


   

När maken slutat så åkte vi förbi veterinären och skulle fixa till räkningen som försäkringsbolaget snurrat till ,

A --- va jätteduktig och verkligen försöker och ska rätta till det , 

inte så lätt , så 3dje gången gillt kanske då da?




Den nya maten har Phoenix fått behållit iaf ,

skall bara ha lite gastrit medicin ett litet tag så magen lugnar ner sej ,

fick även en " Fuciderm " salva eftersom den förra tagit slut,

men nu håller vi tummarna att vi slipper smörja tassen någe mer ,

sista gången igårkväll.




Min väninnas dotter har sålt

New Body

så dom kom förbi och lämnade det igår.

TACK

 




M...M...M...

Va de luktar GOTT ,kissar o vovvar ...mmm.

Grejerna kom i denna kasse !


 

Phoenix har ett bakben som lever sitt eget liv ,

så när han skall leka så brukar det alltid komma ivägen ..

Han e så sötnöt ♥


   

Mini vill jättegärna leka men orkar absolut inte resa sej från husses ben...

Ja ja...de går väl bra ändå?




Så här gör min man

-.- SUCK -.- 

Leriga skor mot väggen???


Tassen ej smord.  


Fixade fälgar & sommardäck till bilen.


Puss & Kram 

 


... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 februari 2017 20:45

  16 Februari - 17 #Norrsken      Detta norrsken har jag fotat vid #Lickershamn , jättehärlig textur !        Solen slumrar nog en si sådär 10-11 år nu med några enstaka norrskensnätter  T R Å K I G T !!!       Då har jag p...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2016 00:00

  Nyårsafton          Nyårsdagen - 2016  Helt magisk bild ni tog med Fyrverkerier , Norrsken  och lite till i denna vackra panorama  ( har väl lagt ihop 5-6 foton i en o samma bild ) ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2015 23:15

        Innan tolvslaget ville ju jag kolla om det fanns någe norrsken ... Oja ta mej tusan så va det litegrann av den  dansande Auroran bakom mej     När klockan sen blev tolv så vill jag inte lämna killarna mina , så jag och katt...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2015 23:15

                     Detta va häftigt att få fota fler fenomen          detta kallas för      kolla mitt i molnen så ser ni  färgerna grönr, rosa,e.t.c.        helt otroligt magiskt att få se detta oxå!   #pärlemorm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2015 22:45


          Vi testade och det var lite norrsken lr airglow , vet inte riktigt vad som är skillnaden   ... ...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards