♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under december 2011

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2011 21:15


♥ Gott Nytt År ♥



 


önskar vi er alla



                   


Min man har gjort de mesta idag ,

tusen tack mitt älskade ♥


   


Toast Skagen

m

avocado o sharon




Hemmagjorda pommes chateu

Hasselbackspotatis 

Brie/Baconinlindad fläskytterfilé

Boursinost


 

Hemmagjord Bearniésås av mej o min svärson   


 


Dottris Pannacotta


Verkligen lyckat o mysigt att ha er alla hemma på middag samtidigt


sen gick ungdomarna iväg på nyårspartaj

medan vi partajade tills kl blev ca: 3 på natten.


 

Sweden Rock vinet till maten 

o sen

   Skålade vi vid Tolvslaget     


 

♥ ♥ ♥

Ni får alla ha ett gott slut o hoppas att de nya året blir ok!

Gott nytt år


Karin


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2011 21:00

  Gomiddag!

Vaknade me nästan lika ont idag, stora Dottri fixade lite innan dom kom hit en liten stund ..... 


   

Efter maken slutat jobbet så åkte vi till svärmor o åt megagod kalkon

Yammi!!!


   Sen va de in till stan igen o handla nyårsmaten ,

sjysst de va nästan inge folk nu ikväll då da,

sen hem o möta min kära väninna som kom på två hjul runt hörnet...hi hi hi....

skulle hämta kläder till sin son!



Såg / sov vi  till "super 8 "

Nja!!


Go´natt kära vänner o alla ja känner ♥ 


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2011 18:30


Ojj

Ojjj

Ojjjj

 


              


Jag kom inte ur sängen förrän närmare halv 3 lr någe sånt =(

Skulle ju åka med stora Dottri till " Gahmens " idag, men de kunde ja inte för ja har såå ONT!!!

Jag som ville umgås med er nu när ni är här nere, men jag bestämmer inte när kroppen ballar ur      


         


Maken o lilla Dottri kom hem med Pizza 

så vi iaf fick nån mat i oss   




Mini o Phoenix har delat täcke med mej idag

          


GOLF


Va ni glada ni som kan skutta runt o göra de ni både kan o vill för alla kan inte de!

Kramizar


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 28 december 2011 15:50




Tack ♥

Jag älskar Miranda

ännu bättre när de va kisse på oxå=D




Jag somnade vid halv 6 imorse p.g.a att jag haft ONT o vaknade igen vid ca: 11tiden när dottri hade gjort frukost till mej  

Tack snälla   at de värmde 




Sköningarna sitter o väntar på att vår stora dottri skall komma

HALLÅ!!!!

Var är du?????


             


Husse golfar , slöt vid kl. 13 idag.


Huu Karin de e 1mån. sen din älskade  gick bort, 

de måste va 1mån. utav rent helvete...

Varma vinterkramar från oss på öjn ♥ vi tänker på dej!


Kramizar alla


...

Av ♥ Lena ♥ ... - 27 december 2011 15:30




  Så här såg det ut förra året =O 

Hmm...




Fast det är fint när dom klätt in portarna med belysning nere i staden ...




Mini har vaktat granen medans husse snurrade runt med




" snabeldraken "

ett varv , för ja orkade inte för jag har ont nu efter allt stök =(

Tack ♥


          


Mini o Phoenix 

har varit megabusiga idag för att inte min stora dottri har varit här och lekt sönder kissarna  


Puss & Kram


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 26 december 2011 21:30

Annandag Jul

 




Vi gjorde ju om så katterna har sin leklåda i köket ,

tog inte länge förrän Phoenix kom underfund med hur man får upp lådan

Kolla filmen!


 


Snacka om smart kisse va????

 


                      


De e så mysigt att ha alla hemma omkring sej ,

killarna tycker de e jättekul o har jättemånga att leka med!


 


Min stora dottri gjorde 

Pannacotta

har aldrig ätit de förut , men den va hemskans GOD iaf...mumsfillibaba...


                  


Mina älskade vackra döttrar 

Ni betyder allt för mej mina   två

        

Love you !

Mami!


Hoppas eran Jul har varit bra därute?

Kramizar


 

Av ♥ Lena ♥ ... - 25 december 2011 15:15


Man äter , äter och vadå???

Joo , äter ännu mer!

 


            


Kolla Minis min:

Bild1: Tugg...tugg...tugg...

                                               Bild 2: Ojj...hoppsan , hur kunde råttan hamna där?






   


Phoenix tänker:

Vem , vad har hänt här ????




Fast dom myser tillsammans ändån

       


Underbart med alla mina ♥an omkring mej =D

Älskar er

Kramizar


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 24 december 2011 23:15




God Jul


     

Här kommer mina Julmaränger 

   

o en hel 

Tomtearmé


       


Sen gjorde jag Minicupcakes till min kära väninna 

och 



hon gjorde megagoda limpor till oss ♥



   


 


Dottris svärmor fick oxå smakprov på minicupcakesen


                  


Vi måste ju oxå ha smakprov då da !




Julklappar öppnade vi precis hela dagen

Hoppas alla gillar sina klappisar?




" ONE PIECE "

Jag ser ut som "Nalle i ett blått hus " säger mina ungar

Den va mega skön för mina onda leder =D


   


Mini o Phoenix va med hela dan ,

klapparna under granen hägrade killarna ,

dom visste ju att dom skulle få ...  


 

Mini


                

Phoenix


           


Wii...

    JUL   

dom fick mat oxå inslaget i varsin julklapp!


   

" Kompisar "

fick jag oxå 

o en hel drös massa fina julklappar 

Tusen Tack allihopa

De har varit en mysig Julafton med alla hemma

  

Love you all!

♥ ♥ ♥


....






Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards