♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 maj 2011 21:00

   



Idag har de varit såå varmt o skönt ,

vid 9:00- tiden imorse så stod utetempen på 23*

 


  



Åkte vi o köpte smultron




Mums

♥ fillibabba ♥


  





Mina änglar e så söta 

 


   


Phoenix e så go när han visa magen

 


                 



    


Dessa vinster har min man vunnit på golfen nu i Maj månad


 


   


Sniff...sniff...sniff...


 


Aauwhh ...

Vrf måste ja skrika på dej matte ....

Mjauuu!!!

Ja vill ju leka men du pratar bara i   


Nu e de bara 8 dar till Sweden Rock Festival



 

Rock on folket

 


GOLF


...  






   

        

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 maj 2011 21:00



Jag älskar denna färgen på

"Magnolian"




Visst e den fin???

 




Mini e så fin ♥


Dottris slutbetyg i Ryskan blir

....dam..dam..dam...

MVG

Bra ♥ du e duktig du , fast du missade 3veckor .

Puss gullet!♥




Kolla va

Phoenix ser maffig ut när han vräker sej !!!!


Pratade oxå me min stora dottri idag ...

Puss på dej med gullet! ♥




Phoenix jagar flugor....

Tror ni han når upp?

 




Mini har verkligen vaktat mej inatt ,

jag har kräkts halva natten o de va inte nådigt va ja mådde illa då da?

         


Vet ej om de va någe jag fick i mej ute vid svärmor som jag inte tålde

 




Huu " Z " du får inte bli dålig igen?

Kramizar på dej ♥

Bry dej inte när 2a snackar en massa  ...

Kramizar till dej oxå min kära väninna   jag kärlekar dej i massor


Ha en bra kväll alla !



...     

   

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 maj 2011 20:30

    

Ja hade en mysig " Regnig " Mors dag jag!


 


Me tända ljus 

o


  


mysiga ♥


 


killar ♥

som hade saknat husse o matte





Sen åkte vi o grattade svärmor efter vi hade gjort en stor balja med

" Alleskar "     


Liljekonvalj

e väldigt fina men luktar 

...host..

mycket!


Ha en fortsatt trevlig Mors dag alla mammor där ute

Kramizar 

♥Lena♥


...

 
Av ♥ Lena ♥ ... - 28 maj 2011 20:15



Kolla va söt?


  



Huu va ja saknar dom små liven

 


                


Ni ska inte tro att vädret va solvänligt naj...

 


Men vi hittade dessa pussiludlar

        




sen en massa

Rabbisar

 




Fasaner skrek

o

den förbaskade göken som skrek

" Koko...Koko "

 


Så de va livat värre i skogen ...hi hi hi...

Fast vi hade de mysigt ändån 



Hej då!


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 27 maj 2011 19:45



Jag kommer sakna mina pälsklingar

 


 





Dessa nycklar va fina !!!


                  


Mandelblommor

Vet ej va dom i mitten heter???

Gullvivor




Smultron


              


2 ensamma tallar mitt ute i ingenstans

Massor av pippijofsar

Bergshäll




Snubblar s.k uppåt ....

va annars

 


Min man vann en stughelg  mitt ute i ingenstans...

De va så mysigt men kallt!!!

Hoppas morgondagen blir sola av  


Gonatt alla

 


...   

Av ♥ Lena ♥ ... - 26 maj 2011 19:30

            


Här har killarna roligt med salladen 

 




Det händer iaf nåt me den !

GOTT

 


  



Pet...Pet...Pet...


 


Mini snodde min kudde o la sej på den ...

 




O Phoenix kröp ihop till en boll

 


Natti Natti!!!


...         

Av ♥ Lena ♥ ... - 25 maj 2011 19:30

    


Zzzzzzzzz

 




Phoenix bet åter igen sönder sin vippa ...

 




Hallelåja!!!

Ja vill ha den igen !!!!

 




Mini bara njuter av   ...




Mmmm va dom e mysiga våra små  


Puss & Kram

                           Skumbanan    

                             



...     

   

Av ♥ Lena ♥ ... - 24 maj 2011 19:15

  



När äntligen Phoenix fattade att de va Mini ,

så kröp han upp till honom

 


>>>Imorse så sov dom så sött o log i sömnen  =D


När   kom fram så gick Mini till fönstret och>>>   


 >>> Phoenix gick ut på balkongen  




Mini o Phoenix

               




       


            va mysigt!      


    




Mini har varit såå avslappnad idag p.g.a sin spruta han fick igår , man märker att han inte har ont när han fått den ...tur ...  


2:a bilden ser man hur hornen växer på Mini: 

Ligg still?


3:dje bilden : Dom har nog haft regn o åskväder i huvet idag för dom har sussat en del.

    


   



Mina pälsklingar e såå ljuvliga

       


     


Ikväll kommer yngsta dottri hem igen , hon har bott vid pojkvännen sin i 1½vecka  


   Om 18 dagar träffar ja min äldsta dottri  


GOLF


Kram, Kram

         ♥ Lena ♥         



...


   

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards