♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 12 september 2012

Av ♥ Lena ♥ ... - 12 september 2012 19:00


   

Morron go´förmiddag o lunch 

Phoenix 

i

  


   

Mini myste me...

men innan dom gick ut så var jag tvungen att gå ut och ta bort 


   


Förbaskade läskiga korsspindeln...   


     

   dom e fina men jag har ABSOLUT ingenting övers för dom    


   

Tror ni jag behöva nya tofflor lr???


   

Hallå?


    

Har lill-matte kommit hem ännu???


   

Mini saknar dej jättemycket gumzen ...

men ibland burrar han ihop sej och slappnar av med Phoenix ...

Sötnötar va?


    

Mini 

njöt han satt så snällt själv på bänken ...


    

medan Phoenix och jag gick ett varv...


   



Ååå så kollade dom in pippijofsarna 

  


     

Matdax...matdax...matdax...

  


 


Vi me!


            

Efter maten e de ju 

tvättning

sovtajm 

en stund , innan de e tid för ...


        

LEKTAJM

Phoenix råkade trampa på piggarna ...

och han planade ut som en pannkaka , de va jätteläskigt tyckte han   

Han va så söt 

  


   


Gnag... gnag ...gnag ...


   


Innan de e dax för husse tiden .

  Priset för 2a platsen från igår skulle han få idag  på jobbet,

men dom hade " GLÖMT " de 

 Vad kallas sånt???

 Ja ja , va en bal på slottet....jag är iaf tacksam att du kom hem och hjälpte mej eftersom jag var 7k , 

men som sagt ...

Tråkigt, tycker jag.


  

på er!


...



Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards