♥ MiniPhoenix ♥

Direktlänk till inlägg 30 april 2010

30april-10...VALBORGSMÄSSOAFTON...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 april 2010 14:15

Hallå!...


   Gäsp... Nu börjar de bli varmare


   Fast idag regna det en stund


   då kan man ju spegla sej....


eller så kan man hoppa i trunken   


   annars så bråka Mini med allt som går att bita på....


eller så busar man med matte när hon skall fixa paket till nåns födelsedag

  


   Mmm va Mini längtar till att få gå ut....


När han väl kommer ut så njuter han för fulla muggar  


  

Idag e sista dagen på denna veckan som bara har varit bilder på fina Mini imorgon börjar fotona på båda två igen : )

Ni får alla ha en skön Valborg

  

 
 
KKLARAoENESAH

KKLARAoENESAH

15 oktober 2010 15:18

http://kklaraenesah.bloggplatsen.se/
fin blogg, läs gärna och komentera våran :)

http://www.KKLARAENESAH.bloggplatsen.se

♥ Lena ♥ ...

15 oktober 2010 23:37

Hej Kklara o Enesah!

Tackar ,tackar =D
Japp, jag går in en annan dag o läser o skriver=D
Hoppas du skriver fler ggr. // Mvh Lena

 
Wilma

Wilma

16 oktober 2010 15:43

Hej , just nu har jag frågestund på min blogg. Vill du snälla snälla ställa en fråga till mej , !
Jag har oxå en foto-tävling på bloggen nu !
Tycker att katten är supersöt , jag har en 17 årig bondkatt!

http://wimlas.bloggplatsen.se

♥ Lena ♥ ...

16 oktober 2010 22:31

Hej!
Ja ja kan fråga dej ?
E de Phoenix du menar så e de den Blåögda siamesen,
Lr
E de Mini du menar så e de den gul ögda cornish rexen.../ MVH Lena

 
Nadja

Nadja

16 oktober 2010 17:42

Vilkem mysig kattblogg :)
Jag själv är oxå en stor kattälskare och har 3 missar hemma hos mig :)

http://nadjabrodin.bloggplatsen.se

♥ Lena ♥ ...

16 oktober 2010 22:37

Tack va gullig du är?
Visst va de du som hade haft siames förut ?
Va de cornish rex alla 3 som du har?
Du får jättegärna gå in o pennkludda lite då o då?
/ mvh Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 februari 2017 20:45

  16 Februari - 17 #Norrsken      Detta norrsken har jag fotat vid #Lickershamn , jättehärlig textur !        Solen slumrar nog en si sådär 10-11 år nu med några enstaka norrskensnätter  T R Å K I G T !!!       Då har jag p...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2016 00:00

  Nyårsafton          Nyårsdagen - 2016  Helt magisk bild ni tog med Fyrverkerier , Norrsken  och lite till i denna vackra panorama  ( har väl lagt ihop 5-6 foton i en o samma bild ) ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2015 23:15

        Innan tolvslaget ville ju jag kolla om det fanns någe norrsken ... Oja ta mej tusan så va det litegrann av den  dansande Auroran bakom mej     När klockan sen blev tolv så vill jag inte lämna killarna mina , så jag och katt...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2015 23:15

                     Detta va häftigt att få fota fler fenomen          detta kallas för      kolla mitt i molnen så ser ni  färgerna grönr, rosa,e.t.c.        helt otroligt magiskt att få se detta oxå!   #pärlemorm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2015 22:45


          Vi testade och det var lite norrsken lr airglow , vet inte riktigt vad som är skillnaden   ... ...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Skapa flashcards