♥ MiniPhoenix ♥

Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

15 juli-10 ... Borstat & borstat & borstat ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 15 juli 2010 22:26

  


Detta foto blev såå fint på Mini

  

kolla hans små krulliga morrhår 


  


Phoenix va lika tjusig han...


Vi tycker att våra små pälsklingar redan börjar snörvla sej o ebbja sej igen ,

då har det gått 10 dagar sen sprutan ,

tur att dom får en ny omgång igen på tisdag, hoppas inte de blir värre .


    


Det har varit lite mer fart på Mini än vanligt, här bäddar han ...

o Phoenix har sovit lite mer än han brukar, se va yrvaken han är?


  


Det har flugit in fjärilar i flera dagar nu , dom letar nog vatten lr vad tror ni?


           


Jag är Jättelycklig för mina 2 pälsklingar , 

om ni bara förstår hur mysigt de e att burra ner sej i dom när man e så allergisk som jag är , och när man inte blir dålig...Ja de ni...De e LYCKA de

        



  



Go´natt med er alla <3

sov gott!



...


GOLFMÖTE


...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 februari 2017 20:45

  16 Februari - 17 #Norrsken      Detta norrsken har jag fotat vid #Lickershamn , jättehärlig textur !        Solen slumrar nog en si sådär 10-11 år nu med några enstaka norrskensnätter  T R Å K I G T !!!       Då har jag p...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2016 00:00

  Nyårsafton          Nyårsdagen - 2016  Helt magisk bild ni tog med Fyrverkerier , Norrsken  och lite till i denna vackra panorama  ( har väl lagt ihop 5-6 foton i en o samma bild ) ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2015 23:15

        Innan tolvslaget ville ju jag kolla om det fanns någe norrsken ... Oja ta mej tusan så va det litegrann av den  dansande Auroran bakom mej     När klockan sen blev tolv så vill jag inte lämna killarna mina , så jag och katt...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2015 23:15

                     Detta va häftigt att få fota fler fenomen          detta kallas för      kolla mitt i molnen så ser ni  färgerna grönr, rosa,e.t.c.        helt otroligt magiskt att få se detta oxå!   #pärlemorm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2015 22:45


          Vi testade och det var lite norrsken lr airglow , vet inte riktigt vad som är skillnaden   ... ...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards