♥ MiniPhoenix ♥

Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

20 juli ... Saknar min barn ...Veterinär besök idag , dom skall få stick i pälsen ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 20 juli 2010 13:50

Ni ska ju inte tro att jag klarade av att åka iväg till stranden igår naj

...Ååååhh...

O ja som hade sett fram emot de då da?

Hur lr hur , så fixade min man hem

Pommes Chateu

Fläskfile

Grönsaker

o 2 såser


 


Visst ser de mumsigt ut

Tack, älskling!


Javisst!...vaknade jag med migrän idag oxå ,

det känns som det börjar släppa nu o kl: e 14:00...


 


Mini har varit väldigt trött idag ...

här gör han sin morgon tvätt...


 


Phoenix likaså ...


  Det ser ut som om att dom förstår att dom skall till veterinären ikväll = (



 


Dom se allmänt ledsna ut tycker jag ?


Så det e väl bra att dom får sina sprutor igen ...

Hon skulle ta prov på Phoenix oxå för hon skall kolla så inte dom blir resistenta mot sprutorna...

Skulle bara fattas de oxå , nu när dom haft ont i halsen o mått dåligt i 10mån....


 


Så nu e vi vid veterinären...


 


Ti fusan ...vi vill inte ta sprutor...


 


men de e för att ni skall bli friska små pälsklingar


Veterinär Maria:

tog inga prov idag utan de gör hon när vi börjar märka en förbättring ,

men de kan ännu ta några ggr till,

vi har tid om ca: 14 dagar igen.


 


De va så skönt att få komma hem igen o bara få sträcka ut sej ,

mmm va mysigt!


 


De tyckte Phoenix oxå som kurade ihop sej intill matte =D


Ni får ha en skön kväll alla <3


...


GOLF


...




 
 
anna

anna

20 juli 2010 21:09

Gör nog samma som dig, hehe!

* Aha...men söta e dom = )
* Tack du...de e du me du =D
* Mmm o idag me...suck...
* De får man ha ibland , man kan inte alltid ligga på topp =D
* Hoppas du får trevligt dit du skall?

MITT SVAR:
*naw tack, det ska jag hälsa dem ;)
*hihi, tack :d
*naw, jag hade lite senare, men har varit iväg *hela dagen så det kan inte vara så konstigt :d
hur är det nu?
*japp det kan man :D
*dsm :)
kram anna ! :)

http://bieberfever.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

22 juli 2010 17:07

Hallo Anna!

Snacka om att du e duktig på att blogga o lägga in mycket fakta på din blogg ... om din idol;)...

Min blogg e mina pälsklingar ...

Jag har fortfarande lite ont i huvet
...SKRYT...
( torsdag )...så de e ännu ganska blää...

Hoppas du haft trevligt hos systra din ,
mina ungar kommer hem inatt = )
...Wiii...

Vi hörs när vi störs ... Kramizar...
Hej då!

http://miniphoenix.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 februari 2017 20:45

  16 Februari - 17 #Norrsken      Detta norrsken har jag fotat vid #Lickershamn , jättehärlig textur !        Solen slumrar nog en si sådär 10-11 år nu med några enstaka norrskensnätter  T R Å K I G T !!!       Då har jag p...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2016 00:00

  Nyårsafton          Nyårsdagen - 2016  Helt magisk bild ni tog med Fyrverkerier , Norrsken  och lite till i denna vackra panorama  ( har väl lagt ihop 5-6 foton i en o samma bild ) ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2015 23:15

        Innan tolvslaget ville ju jag kolla om det fanns någe norrsken ... Oja ta mej tusan så va det litegrann av den  dansande Auroran bakom mej     När klockan sen blev tolv så vill jag inte lämna killarna mina , så jag och katt...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2015 23:15

                     Detta va häftigt att få fota fler fenomen          detta kallas för      kolla mitt i molnen så ser ni  färgerna grönr, rosa,e.t.c.        helt otroligt magiskt att få se detta oxå!   #pärlemorm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2015 22:45


          Vi testade och det var lite norrsken lr airglow , vet inte riktigt vad som är skillnaden   ... ...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards