♥ MiniPhoenix ♥

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

30aug-10 ... Ojj...redan 1 år idag har vi haft Phoenix...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 augusti 2010 20:46

Lycka..Lycka..Lycka..

 


För 1 år sen fick vi hem Phoenix o då såg han ut så här ...

Mmm...visst e han söt?


 


Nu har det gått 1 helt år o nu ser pälskling ut så här ,

Då vägde han ca: 2,6kg

och idag

väger han ca: 5kg...

Visst har han vuxit o blivit en STOR kille nu?


 


Det tycker nog Mini att han blivit för han e högre än Mini ,

fast inte tyngre...

Mini e oxå så vacker på fotot , han e oxå en STOR herre!


 


Men när vi va ute vid uppfödaren

www.jerremiaz.com 

så tittade vi först på denna vackra dam " Zanna "  men hon hade precis blivit tingad ...


 


Sen hade dom lilla söta " Bettan " ...


 


" Milly "

som va så himla rolig o busig ...

värsta spillevinken e hon...


 


Sen denna urtjusiga herre som ser ut som baghera i djungelboken

Visst e " Knubbis " en stilig herre

<3


 


Sen här busade

" Tomas "

" Phoenix "

" Bettan "

o

" Milly "

omkring som värsta dårarna o hade jättekul...


 


Till slut så valde Phoenix ut oss o ville följa med ...

Så nu har det gått 1 år o vi e sååå nöjda med vår söta pälskling...

Fattar ni va underbart de e när man kan burra o snuffla hur som helst utan att bli dålig

<3 <3 <3 <3


 


Samtidigt så fick vår pälskade Mini oxå en kompis ,

fast vägen dit har varit lång för båda men det går bättre o bättre

<3 <3 <3 <3


Imorgon blir det foto på min mans plaketter från golfen ...


Hoppas dotterns allergi o astma blir lindrigare snart ,

de e jobbigt med hostningen o allt därtill.


Lycka till med plugget nu min stora dotter


Love you<3


Natti natti <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 februari 2017 20:45

  16 Februari - 17 #Norrsken      Detta norrsken har jag fotat vid #Lickershamn , jättehärlig textur !        Solen slumrar nog en si sådär 10-11 år nu med några enstaka norrskensnätter  T R Å K I G T !!!       Då har jag p...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2016 00:00

  Nyårsafton          Nyårsdagen - 2016  Helt magisk bild ni tog med Fyrverkerier , Norrsken  och lite till i denna vackra panorama  ( har väl lagt ihop 5-6 foton i en o samma bild ) ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2015 23:15

        Innan tolvslaget ville ju jag kolla om det fanns någe norrsken ... Oja ta mej tusan så va det litegrann av den  dansande Auroran bakom mej     När klockan sen blev tolv så vill jag inte lämna killarna mina , så jag och katt...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2015 23:15

                     Detta va häftigt att få fota fler fenomen          detta kallas för      kolla mitt i molnen så ser ni  färgerna grönr, rosa,e.t.c.        helt otroligt magiskt att få se detta oxå!   #pärlemorm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2015 22:45


          Vi testade och det var lite norrsken lr airglow , vet inte riktigt vad som är skillnaden   ... ...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards