♥ MiniPhoenix ♥

Direktlänk till inlägg 22 september 2010

22 sep-10 ... " Spökisar " ...3st , de va någon som blev glad iaf!

Av ♥ Lena ♥ ... - 22 september 2010 21:53

     

Kli...Kli...Kli...


Huu ...Mini har fortsatt att klia idag ...


 


Phoenix tänker:

vad gör Mini?


 


Inga pippi här då da?


 


Mmm ...ja får väl sysselsätta mej själv då tänker Phoenix....


 


Kolla våra mattar har köpt 3st nya " Spökisar " idag till oss...


 


Hmm:

Den färgen tyckte Mini om ...

men han hade inte tid med de ..för snart va han igång ....


 


med sitt kliande igen ...

huu.. stackarn ,

ja har ringt till veterinären men hon va ej där idag !


 


Phoenix verkade inte regera på sprutan i går?


 


Så nu ikväll så har han lekt med dom nya leksakerna...

Wiii..de va kul de?


Puss & Kram

Skumbanan

på er alla

<3


...

 
 
Ingen bild

Linda

23 september 2010 09:05

Usch vad jag tycker synd om mini som kliar hela tiden.... Vilka fins spökis dom har fått... Nu ska jag duscha sen bege mig till skolan för en hel dag där.... Älskar er puss

♥ Lena ♥ ...

23 september 2010 21:55

Kul att du skriver en snutt ...Mini va nog allergisk emot vitaminsprutan han fick i måndags..huu..tänk när dom inte kan förmedla sej ...Hoppas din dag har varit bra

 
Lena

Lena

23 september 2010 21:57

FORTSÄTTNING:
allt kommer inte med i första svaret...-.-
Nu skall ja se resten av "Riddick" ...Love you too hjärtat mitt =D

http://miniphoenix.bloggplatsen.se

♥ Lena ♥ ...

23 september 2010 21:59

Få se om de funkar nu för de e bara hälften av texten som kommer med i mina svar -.-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 februari 2017 20:45

  16 Februari - 17 #Norrsken      Detta norrsken har jag fotat vid #Lickershamn , jättehärlig textur !        Solen slumrar nog en si sådär 10-11 år nu med några enstaka norrskensnätter  T R Å K I G T !!!       Då har jag p...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2016 00:00

  Nyårsafton          Nyårsdagen - 2016  Helt magisk bild ni tog med Fyrverkerier , Norrsken  och lite till i denna vackra panorama  ( har väl lagt ihop 5-6 foton i en o samma bild ) ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2015 23:15

        Innan tolvslaget ville ju jag kolla om det fanns någe norrsken ... Oja ta mej tusan så va det litegrann av den  dansande Auroran bakom mej     När klockan sen blev tolv så vill jag inte lämna killarna mina , så jag och katt...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2015 23:15

                     Detta va häftigt att få fota fler fenomen          detta kallas för      kolla mitt i molnen så ser ni  färgerna grönr, rosa,e.t.c.        helt otroligt magiskt att få se detta oxå!   #pärlemorm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2015 22:45


          Vi testade och det var lite norrsken lr airglow , vet inte riktigt vad som är skillnaden   ... ...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards