♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av ♥ Lena ♥ ... - 15 juni 2010 17:29

Den Blomstertid nu >>>>!

o.s.v


Idag e de skolavslutning för min dotter , och hon fick

                             2 st MVG

                                                  

                             7 st    VG

                                                  

                             3 st     G

snacka om att va duktig , hon gör ett bra jobb för sej själv ialla fall ...

  


   


Mini har varit väldigt mysig idag han har pussat ,

pussat o pussat när man gått förbi honom,

jag har saknat honom jätte mycket oxå!


Phoenix har oxå varit väldigt mammig,

så fort jag tittat på honom så har han jamat,

men jag tror han har hemskt ont i halsen för när man kommer emot halsen på han

så rycker han till , o torrhostar o väser gör han med,

och han blöder ännu mycket från näsan och luktar illa ur munnen ,

men äntligen så har vi fått tid till veterinären så dom får kolla honom i halsen igen .

Det har gått lite mer än 2mån. sen han opererade sej????


   


Se vilken fin bild jag tog nere på hamnen , tjusiga kontraster va?


   

Detta kort fick jag av min älskade väninna härom-dagen ,

det var precis vad jag behövde just då ,

jag fick oxå en Miranda påse av min dotter ....

....Snacka om att mina vibbar måsta ha legat utanpå ....


Vet ni vad jag har gjort i 2 dar ,

 jo ja har TVÄTTAT, -.-

och mina fötter ser ut som dubbla elefant vrister/fötter .


Min största dotter med respektive , kom hem idag från sin förlovningsresa = )


Ni får ha det bra

Puss & Kram



...




Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards