♥ MiniPhoenix ♥

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

♥ 30/12-10 - 1/1-11 ♥

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2011 23:14

   


Gott nytt år på er!


Jag skiftade deras ögon  med PS ...

Det såg inte lite overkligt ut när man vet va dom igentligen har för ögonfärg ♥


     


Grattis!


Iz´zor 1 år


på nyårsafton ♥


Kolla va han e stolt med det

" LILLA " benet ... hi hi hi ...

Min väninna som tagit fotona på sin söta " vappi "


 


Här tittar båda på pippisar


   


Mini sitter kvar o fjättrar på pippi en stund medans

Phoenix sitter o tittar på tv:n där  handlar de om katter...


 


Phoenix blev så leksugen


 


Sen tog dom de lugnt en stund tills de ...


 


va dax igen ...

dysh, dysh...

o

pang , pang...


 

Vilken ljuvlig färg på nyårs-himlen va?


 


Sen åt vi middag o de va såå gott ♥


 


   


När de sen va dax för 12-slaget så va de ganska mycket fyrverkerier utanför vårat

=(

så vi tänkte att nu blir väl pälsklingarna rädda när de pangar ..


   


Men hör o häpna ,

så låg Phoenix en stund på fläkten först o bara tittade så han såg väl bara raketer till slut o

Mini satt mitt i rummet o glodde på raketer han med ...vilken tur =D


   


sen blev Phoenix så modig så han hoppade upp i fönstret o tittade stort på allt som blixtrade ...


 


Till slut blev han trött o tittade på oss ...

ska ni ALDRIG gå o lägga er såg de ut som han tänkte ?


     


Mini kom sen o ville ha en lekstund innan vi gick o la oss ,

så kvällen slöt bra!


 


Idag nyårsdagen så åkte vi en sväng ....

o då va de 3 st 

"vinterbadare"

som va i detta iskalla havet på

" Kallis "

Brr...


     


Sen dessa insnöade vyer

P:s jobb är insnöat ...kul , not ....

Skarphäll invirvlat..

o

Flygvägen bara borta? ...


 


Jag har tonat tapeten för att texten skulle synas ,

♥ Min dotter kryddar sitt kök med kärlek ♥

De tycker vi om de ,

vi kärlekar er iaf ♥ ?


Ni får ha en bra fortsättning nu på det nya året!


♥ ♥ ♥


...


 
 
Ingen bild

Linda

5 januari 2011 10:29

Gott Nytt År på er med!
Saknar er som tusan
Vi Älskar er... Puss L & B

♥ Lena ♥ ...

10 januari 2011 19:07

God fortsättning ♥
Tur ni inte kom ner ( nu e ja ego nu )
för jag har haft så ont , så då har jag ej fått njutit av er om ni hade varit här o de skulle varit synd de!?
Vi saknar er med o hälsa din " Fiance " oxå ♥
:* :* :*

 
Joanna

Joanna

10 januari 2011 21:02

Hej Lena!

Vill bara tacka dig för din underbara kommentar i min blogg! Den gjorde mig varm i hjärtat :)

Känns helt fantastiskt att höra om sånna som ni! Jag tror bara det är en slags avundsjuka som folk har, bara för att man är så jäkla lycklig!

Jag önskar dig ett fortsatt härligt liv!

Vilka underbara djur ni har! :)

Kram från Joanna

http://www.joannasblogg.bloggplatsen.se

♥ Lena ♥ ...

12 januari 2011 18:15

Hej Joanna!
De va mysigt att de värmde du =D
Ja, de e bara förnamnet som e avundsjuka ....
Lycka till med allt ni gör =D
Tack snälla , de värmde de oxå att du tyckte dom va fina våra små ♥:an.
Ha de bra!
Kramizar ♥ Lena ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 februari 2017 20:45

  16 Februari - 17 #Norrsken      Detta norrsken har jag fotat vid #Lickershamn , jättehärlig textur !        Solen slumrar nog en si sådär 10-11 år nu med några enstaka norrskensnätter  T R Å K I G T !!!       Då har jag p...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2016 00:00

  Nyårsafton          Nyårsdagen - 2016  Helt magisk bild ni tog med Fyrverkerier , Norrsken  och lite till i denna vackra panorama  ( har väl lagt ihop 5-6 foton i en o samma bild ) ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2015 23:15

        Innan tolvslaget ville ju jag kolla om det fanns någe norrsken ... Oja ta mej tusan så va det litegrann av den  dansande Auroran bakom mej     När klockan sen blev tolv så vill jag inte lämna killarna mina , så jag och katt...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2015 23:15

                     Detta va häftigt att få fota fler fenomen          detta kallas för      kolla mitt i molnen så ser ni  färgerna grönr, rosa,e.t.c.        helt otroligt magiskt att få se detta oxå!   #pärlemorm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2015 22:45


          Vi testade och det var lite norrsken lr airglow , vet inte riktigt vad som är skillnaden   ... ...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards