♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under september 2011

Av ♥ Lena ♥ ... - 23 september 2011 12:30




Ja tonade håret med denna   " Vivas "  mousse ,

de va faktiskt ganska enkelt ,

men får se resultatet sen när dottri kommer hem om de blev bra!




Här har vi en som e 

KUNG

för en dag !!!

  

                    


Mini: Va gör du?


Phoenix : Schhh..


Mini: Ajje!!          


Phoenix: Dysch...  


Mini: Dysch,dysch...


Phoenix: Ajjee!!!     


            


Mini sitter o kollar ut medans Phoenix smyger omkring bakom Mini,

Mini: Va gör du nu da?

Phoenix: Ingenting       




Mat ,Mat o Mat

de tycker dom e gott

 


                 


Sen va de dax för bus igen , 

idag har båda hållit värsta farten , 

men inte så konstigt för dom brukar bli mega aktiva när vi har städat ,

MYSIGT  när de e rent

 


GOLF



...

Av ♥ Lena ♥ ... - 22 september 2011 21:00


            


Mini o Phoenix mjukstartade dagen med oss i lugn o ro!




Middagen o framåt fixade vi kattmat till killarna ,

apoteket,

handlade mat

o

sen kotknackaren .




Min väninnas sambo fyller trettioflera år idag ,

så Grattis på dej gubbe!

 


      


sen åkte vi till svärmor o hjälpte henne med Lokus-annonsen

 




sen ringde dottri....

för Mini hade SPRUNGIT UT ...att inte mitt   stannade när hon sa de????


 


              


Så när vi kom hem så satt båda så FINT på piedestalen såå,

VA!!! Vi har inte gjort någe?

Absolut inte MIni va?

Tur att du fick tag i honom  at.


    


Dottri fick 8 såna här liknande  stolar av sin farmor o farfar,

de va sjysst faktiskt!


             


Katterna hade race när vi kom hem

 


Krya på dej min snörvlande unge  

Gonatt på er andra ungar  


...    

Av ♥ Lena ♥ ... - 21 september 2011 20:15




De va meningen att "snabeldraken" skulle fram men jag orkade faktiskt inte de  




Himlen va megatjusig ...

kolla in regnet ...ja fick med de på bild....

 




Idag har jag ringt runt

*Lassis    

*Rektorn

*Nordea

*Ssk       

*Kronans

o

*Veterinären

....


        




Phoenix har varit alldeles dråplig med Mini nu i flera dagar 

  


   


Så fort han öpnnade munnen så fräste de om honom ,

tills ja förstod att han hade sura uppstötningar för han mådde illa !!!

         

 


GOLF


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 20 september 2011 15:00


 

Yess!!!

Kolla  tjejernas vampyrblogg  dom håller sej uppdaterade om Vampyrer

Äntligen börjar de snart 

Fredag den 18nov-11 kl:19:00



 


Vampire Diaries tillbaka på TV6 


 


.....


 

6,900:- skall dottri betala ....de va inte dåligt de naj!!!

Vi betala väl ca: 3,200:-  




Snacka om att slingra ihop sej?

  


Min man hade någe konstigt igår , fingret svullnade ,spände,värkte o blev alldeles blått , o igår kväll så såg de ut så här????



Va e de

  

me fingret??? 



På tal om vampyrer så har jag just läst denna då

  De e en tjej som får cancer ,

hennes första dag på sommarlovet får hon reda på de ... 

Ja läs den  , man fastnar o vips så e boken slut

  


GOLF

...



Av ♥ Lena ♥ ... - 19 september 2011 13:30



          


Kolla va Phoenix e trött ???

Förbaskade   tänker han .....ja vill SOVA ....




             


Idag har ja hämtat Phoenix medicin som e inringd till honom .

Dottris praktik började idag ...

Gotlands radion var där o tog kort o intervjuade dom ....

Min man fick brejka sin semester o gå in o jobba Mån,Tis o Onsdag....



Puss & Kram 

 


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 18 september 2011 13:30


  









 


Dom tyckte de va megakul att va ute igår ...

dom hade SPRING i benen hela kvällen , dom va alldeles tokiga!!!

  





        


Mini:

bara njuter av  

sen tvättar han sej en stund ...






          


Phoenix:


Struttar omkring på bordet o sen e han duktig och sätter sej själv på vågen ,

han väger 4,7kg ....

Mini väger 6kg ...

Husse tvättade V-rums fönstrena idag ...TACK ♥ ...

  Saknar mina barn , jag älskar er alla mina fina     


  


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 17 september 2011 13:15


         


Fixat en massa på stan på f.m. 

min man har golfat idag o kom på 

  3:dje plats...Grattis !!


              


För en gångs skull trivdes Phoenix ute idag 

 


               


Phoenix:  Hallå??

Mini:  Va e de?      

                                         Phoenix: E de du som ligger där , pappa?

Mini: Ee , joo!!!      

                 Phoenix: Kom igen , vi drar?

                                            Mini: Nej, jag älskar att ligga på bänken o

                                                          bara sniffa??




Till slut så gick vi till skogs o de va såå skönt =D

  


   


Sen kollade dom in "pippi " i träden ,

o de va intressant de?

 


GOLF


... 

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 september 2011 13:15





Killarna har verkligen fredagsmys

 

  


Min man va snäll o putsade köksfönstrena idag

  skall han ha för de , för jag får så ont när jag gör de?

Tack ♥   


GOLF


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards