♥ MiniPhoenix ♥

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

8jan-12 ... Dottri fixade mat o efterrätt hemma till oss idag! MUMS!!!...

Av ♥ Lena ♥ ... - 8 januari 2012 22:45

 



Så här såg de ut i nättras när ja la mej=( ...

REGN

   

När vi vaknade snöade de stora stora snöflingor ,

men de va så varmt i marken så de la sej inte...

SNÖ

                 

 


Mini har varit såå söt idag...

Fast han åt inte sin mjukmat förrän kl. 22:00 på kvällen


   


Likaså "mjukglass" han åt inte heller mjukmaten förrän kl. 20:00

o dom äter de alltid runt 17:00-tiden annars...


               


Dom kanske tyckte de va mega konstigt ,

för de va Dottri som gjorde kvällsmaten o de e dom inte vana vid????


             


När vi åkte en sväng så va de nån som va dålig ,

för fladdimopsen kom...

Sen va de nån stor o liten båt utanför Gustavsvik ,

tror de handlade om nån elkabel lr nåt sånt

 


 

Kramizar o natti natti på er ♥ 

 
 
Ingen bild

Linda

9 januari 2012 08:30

Hej Mamma! Gud vilken söt bild på kissarna. Jag är uppe med tuppen i dag =) Har massa samtal å ringa blä. Min älskling började på sitt nya jobb i dag och han var så himla nervös.
Saknar er <3 Älskar er! Puss

♥ Lena ♥ ...

9 januari 2012 10:49

Tja!♥
Mm Mini ser ut som typ " Bighead "...hi hi...
Phoenix har redan gnage sönda "spökis"..åhh...
Ja vi har oxå en massa att fixa ...puh,nu börjar vardan igen ,fast de e skönt på sitt sett.
Kan förstå att han e vernös, men de e allt nog pirrigt första dan vart men är nånstans!
Saknar er med mina fina ♥an
Love you too!
;*D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 februari 2017 20:45

  16 Februari - 17 #Norrsken      Detta norrsken har jag fotat vid #Lickershamn , jättehärlig textur !        Solen slumrar nog en si sådär 10-11 år nu med några enstaka norrskensnätter  T R Å K I G T !!!       Då har jag p...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2016 00:00

  Nyårsafton          Nyårsdagen - 2016  Helt magisk bild ni tog med Fyrverkerier , Norrsken  och lite till i denna vackra panorama  ( har väl lagt ihop 5-6 foton i en o samma bild ) ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2015 23:15

        Innan tolvslaget ville ju jag kolla om det fanns någe norrsken ... Oja ta mej tusan så va det litegrann av den  dansande Auroran bakom mej     När klockan sen blev tolv så vill jag inte lämna killarna mina , så jag och katt...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2015 23:15

                     Detta va häftigt att få fota fler fenomen          detta kallas för      kolla mitt i molnen så ser ni  färgerna grönr, rosa,e.t.c.        helt otroligt magiskt att få se detta oxå!   #pärlemorm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2015 22:45


          Vi testade och det var lite norrsken lr airglow , vet inte riktigt vad som är skillnaden   ... ...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards