♥ MiniPhoenix ♥

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

6mars-12 ... Nya golfklubborna kom idag...Satte upp ena bården...

Av ♥ Lena ♥ ... - 6 mars 2012 22:00

 

Gomorron Gomorron

Idag fick jag/vi sova fram till ca:10:30-tiden iaf 


De va mysigt de


Awww...

Matte va håller du på med , ser det ut som Mini VRÅLAR .....?


Killarna njöt av

VADÅ????

              


 

så klart


När husse kom hem så fixade vi den ena bården 

 

Najzzz blev de!


       

Phoenix måste ju va me 

* Namnamnam ...

* Snuffelbuffel ...


Jaha inatt så får man väl sova på soffan  skämt åsido....

Maken har ju fått hem sina alldeles UNDERBARA golfklubbor -.-

så han skall väl ha dom bredvid sej inatt???

 


Imorgon kommer dottri hem

 


GOLF


...  

 
 
Suprise

Suprise

11 mars 2012 20:45

Hej vännerna .. Hoppas allt är bra med er .. Här är det förskylningstider , o jag som trodde jag skulle klara mej .. men icke halsen gör ont ända upp i hårtussarna.. Well , väntar nu bara på att få ett läkarintyg fr. kardiologen sen börjar jag med körkortet .. bättre sent än aldrig haha kanske finns senilgrupper på körskolan , när jag fråga skratta hon bara .Kramar om er massor .. Karin

http://www.kane62.blogspot.com

♥ Lena ♥ ...

16 mars 2012 21:53

Ja de va surprise ;P...
Hej själv vännen! Ja de kan väl diskuteras, den ena kissen har vart jättedålig..och me allt som följer till=(...Än så länge e de bara jag som inte e snortant, dom andra har vart uppe på 39*-40* i feber -.- ,ja dom säger oxå att halsen o bröstet värker sönder..Fasen va duktig du är da?
Jag har inte ens tänkt tanken på körkort, men båda barnen har iaf körkort,tur de åtminstone ☺ Hi hi då måste du hålla dej på rätt sida av vägen då??Hoppas du hade de skönt i Spanien

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 februari 2017 20:45

  16 Februari - 17 #Norrsken      Detta norrsken har jag fotat vid #Lickershamn , jättehärlig textur !        Solen slumrar nog en si sådär 10-11 år nu med några enstaka norrskensnätter  T R Å K I G T !!!       Då har jag p...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2016 00:00

  Nyårsafton          Nyårsdagen - 2016  Helt magisk bild ni tog med Fyrverkerier , Norrsken  och lite till i denna vackra panorama  ( har väl lagt ihop 5-6 foton i en o samma bild ) ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2015 23:15

        Innan tolvslaget ville ju jag kolla om det fanns någe norrsken ... Oja ta mej tusan så va det litegrann av den  dansande Auroran bakom mej     När klockan sen blev tolv så vill jag inte lämna killarna mina , så jag och katt...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2015 23:15

                     Detta va häftigt att få fota fler fenomen          detta kallas för      kolla mitt i molnen så ser ni  färgerna grönr, rosa,e.t.c.        helt otroligt magiskt att få se detta oxå!   #pärlemorm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2015 22:45


          Vi testade och det var lite norrsken lr airglow , vet inte riktigt vad som är skillnaden   ... ...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards