♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av ♥ Lena ♥ ... - 6 oktober 2012 23:00


         

USCH!!!

Denna veckan har varit en bland dom värsta på länge , ni som lider av svår migrän vet???


 

Jag vet inte vad det är som utlöser det den här gången,

kanske nån granne som målar ,

så färgen går i ventilerna , lr e de gråbo , gräset ute som jag inte tål ,

idag trodde jag huvet skulle sprängas iaf....ledsen och utmatt blir man!


 

Vädret kan jag bara titta ut på och längta till...


 

som tur är så har dom sovit bredvid mej...


 

Husse har jobbat på f.m

sen fixade han mat till katterna och till oss då da!


  

Så här krusig är nästan hela Minis päls

förutom...


  

där som Phoenix bet honom förut, och så va det delvis för att han tappade hår för han va allergisk mot maten ,

men ha e iaf inte hårlös där längre , de har växt ut iaf!


 

På den mörka pricken på Minis öra e ett litet bett från busen Phoenix

"Huu va han e ful"


           

Men här myspyser båda två ♥ ♥


 

Jag såg

The Gates ikväll istället


Sen såg dottri o jag på film, de våga ingen fan gå och lägga sej ,tänk om jag har MIGRÄNhelvetet imorgon med


             


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Skapa flashcards