♥ MiniPhoenix ♥

Direktlänk till inlägg 9 december 2015

9 - 16 dec-15 New York

Av ♥ Lena ♥ ... - 9 december 2015 16:00


9dec-15



Min älskade dottri har varit i New York 

korten e så fina , vill visa er en del 


    

Frihetsgudinnan 

#frihetsgudinnan



   

Härifrån fick jag en julkula som minne 

#julkulafrånfrihetsgudinnan



   

Rockefeller Center 

julgranen brukar dom sätta upp varje år i slutet av november lr typ som vårt 1 advent kanske!

#julgranfrånrockefellercenter #rockefellercenter


   

Åhh ja bara dör när jag ser dessa stora fina julkulor 

Va glada alla ni som kan åka ,för det kan inte jag p.g.a min allergi och astma .

#astma&allergi


    

Här är dom uppe på

Top of the Rock  

#topoftherock


 

denna julkula köpte dom till mej härifrån  som minne ! 

#topoftherockjulkula



10dec-15 


   

American Museum of Natural History 

#americanmuseumofnaturalhistory

#ennattpåmuseet #lejon


  

Otrolig origami gran 

#origamigran


     

Central Park 

#centralpark  



11dec-15 


   

Sex & the city 

#sexandthecity  #carriestrappaisexandthecity



    

Dessa fick dottri i julklapp från oss 

#newyorkconverse 


 

Bryant Park 

#bryantparkjulgranen


12dec-15


 

Här var dom på The Coney Island 

#theconeyisland


14dec-15


Vilken tuff vy från 

The Empire State Building

#theempirestatebuilding



   

Vilket maffigt lejon utanför

The New York Public Library

#thenewyorkpubliclibrary


16dec-15


           

Här är en vy från flyget efter dom lyft från

Heathrow terminal 5 

sen har då jag lekt lite med bokeh på andra flygbilden

#heathtrowterminal5  #bokeh


  

Så när då husse o matte kom hem så fick Dio värsta 

 I Love NY Hoodien 

#iloveny


...







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Lena ♥ ... - 16 februari 2017 20:45

  16 Februari - 17 #Norrsken      Detta norrsken har jag fotat vid #Lickershamn , jättehärlig textur !        Solen slumrar nog en si sådär 10-11 år nu med några enstaka norrskensnätter  T R Å K I G T !!!       Då har jag p...

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 januari 2016 00:00

  Nyårsafton          Nyårsdagen - 2016  Helt magisk bild ni tog med Fyrverkerier , Norrsken  och lite till i denna vackra panorama  ( har väl lagt ihop 5-6 foton i en o samma bild ) ...

Av ♥ Lena ♥ ... - 31 december 2015 23:15

        Innan tolvslaget ville ju jag kolla om det fanns någe norrsken ... Oja ta mej tusan så va det litegrann av den  dansande Auroran bakom mej     När klockan sen blev tolv så vill jag inte lämna killarna mina , så jag och katt...

Av ♥ Lena ♥ ... - 30 december 2015 23:15

                     Detta va häftigt att få fota fler fenomen          detta kallas för      kolla mitt i molnen så ser ni  färgerna grönr, rosa,e.t.c.        helt otroligt magiskt att få se detta oxå!   #pärlemorm...

Av ♥ Lena ♥ ... - 29 december 2015 22:45


          Vi testade och det var lite norrsken lr airglow , vet inte riktigt vad som är skillnaden   ... ...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards