♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 1 december 2010

Av ♥ Lena ♥ ... - 1 december 2010 14:36

 

Phoenix helg har varit väldigt tröttsam för honom ,

tack vare " Cortisonet "

Inte kul...


     


Sen har pälsklingarna suttit o kollat in kissen i trädet ena dagen o nästa dag va de så fullt av snö o ingen kisse där då?


   


Då lekte dom en stund ...

Fast kolla Minis blick när han stirrar på Phoenix o nog tycker att han e allmänt jobbig med sin älskade " Spökis "


 

Sen va yngsta dottern o hennes bästa vän uppe på Kattens dag igen o kollade på Phoenix uppfödares sötnötar ♥

♥ Marie o Jerrys sötnötar ♥


Marie har tagit översta bilden o jag den inunder ♥


 


sen va dom förbi Julskyltningen

o

badade sen då da..


 

medans jag Bullbakade

o

   

fixade knäck


 

sen så när jag skulle sy gardiner

så fick


 


jag en massa hjälp av mina pälsklingar


   


När dom va färdiga så blev dom totalt slut...

zzz


 


Igår tog vi oss en sväng, här är

" Ringmuren "


   


" Strandgärdet "

o

" Jungfrutornet "


   


" Svanarna "

o

" Norderstrand "


 

" Snäckchimpansen "


   


" Snäckbacken "

o

" Hala flygvägen "


 


Tbx till

" Ringmuren "

igen

Det är tjusigt när solen skiner i snöiga Visby ♥


 


Vi avslöt med att handla

" Muminhuset "

i pepparkaks formar.


Här är 2 fina foton på mina pälsklingar

   

Mini o Phoenix



 



     


Igår kväll lekte Phoenix hur mycket som helst ,

rätt som de va så började han att nysa , nysa o nysa o kippa efter andan ...


   


Blinkhinnorna blev lite rosa o svullnade en aning o nosen blev röd, rann

o

så väckte han mej i nättras att han hade svårt att andas...


   


Huu se va min pälskling inte mår bra....


Så jag ringde veterinär M ,

hon var ej där så jag fick telefontid med henne imorgonbitti

och assistent I sa att vi inte fick ge honom mer "Cortison"

ifall de va de han nu reagerade på.


 

Snälla ,snälla ♥ kan du inte få bli bra nu då da?


 

Tipp tapp...

tipp tapp..

tippe tippe tipp tapp...

Tipp

Tipp

Tapp

De ser ut som Mini trippar på tå , lr hur ?


Ojj va bilder de blev nu idag den 1:a december ...

...

Joo...C pratade med Tobbe på Honda om praktiken ....så hoppas nu hon får den?

...

Och min man åkte o fikade på golfen en sväng med M.

...


Love you min älskade stora dottri med fästmannen oxå ♥

Vi hörs ♥

...


Kramizar

♥ Lena ♥



...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards