♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg den 2 december 2010

Av ♥ Lena ♥ ... - 2 december 2010 21:28

   


Så hääär duktig har jag varit idag, ja la in en svart tvätt på 40grader

efter en stund frågar maken ...due skall den stå på 95grader?

" Wtf "

vrålar jag ....

nej knäpp av för f-n ...

Som tur va så va de bara mössan som gick åt pipsvängen

  


 


Snacka om att vänta på samtal

här va de 2 st som somnade på bordet

  


 


Phoenix letade upp pappa Mini ...

due kan jag få sova hos dej för jag mår inge bra

sa: Phoenix


 


Här ser han ut som ett lejon ,

han kunde va lika tåligt som ett iaf ...

de e så synd om pälskling


 


Imorse så pratade jag med katternas veterinär igen o sa att :

Phoenix mår absolut inge bra ,

han snorvlar ,

nyser ,

frustar ,

hostar

o

e alldeles alldeles utmattad?


 


Så vi fick komma dit o dom tog blodprover ,

o

tempen 39,5*

o de räckte ...= (

så vi skall fortsätta o ge honom "cortison "

fast först skall vi ge honom " penicillin " i 3dgr o sen parallelt tsm med

" cortisonet "

i  9 dar

o

sen när " penicillinet " e slut så skall han ha " cortisonet " varannan dag

i förebyggande .

Puuh...



 

Han vill verkligen ha pappa Minis närhet nu ...

det e viktigt de just nu ...

Huu va dom e söta?


 


Här vill han känna att Mini finns i närheten ♥


De e faktiskt väldigt mycket kärlek kring våra pälsklingar nu ,

o de e kul ,

med tanke på att dom har varit inte fullt så bra vänner under året p.g.a att sjukdomarna har avlöst varandra för dom ...

Skam den som ger sej =D

♥ ♥ ♥


Nu skall jag kolla på


 


♥ De e så bra ♥


Gonatt!


...

Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards