♥ MiniPhoenix ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av ♥ Lena ♥ ... - 23 juli 2012 14:30


                      


     


   

Karin 50 år 

  

                             


Hoppas din dag blir bra!



(( ... Tråkigt att du ej hör av dej om vad som inte står rätt till ,

sista ggn nu då da ,

jag har sms:at ,

mailat dej i omgångar ,

men absolut inge svar tbx ... ))


Iaf:

Du får ha en bra dag och hoppas vinet smakade ?

Grattis 

från hela familjen 


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 22 juli 2012 22:00

    

Grattis till era 45 år som gifta


   

Hoppas eran dag va mysig?

Grattis igen!

♥ ♥


   

Vi skulle till stranden , men jag kunde inte det,

jag hade jobbigt med andningen   och kräktes   som   

p.g.a. 

alla som luktade parfym igår vid maten...


   

Mini väntade på lill-matte ...

  

Phoenix sov under täcket han ....


 

   

sken fint idag ....typiskt oxå??


 

Det är hur tjusiga bilar som helst nere på öjn nu!


   

Husse kommer med båten inatt , hoppas resan har varit trevlig?


   


...




Av ♥ Lena ♥ ... - 21 juli 2012 21:45

    

Gomorron 


   

Fixade dottris hår igårkväll ,

Phoenix skäller på den där personen som ser så konstig ut , men som låter som lill-matte???

   


 

LÖSGODIS

Nej Tack!!!


 

Vi handlade kattsand & mjukmat ....

Ny leksak , som va rolig , tyckte båda 2.


   

Ny leksak , kommer den till mej lr?

tänker Mini...


   

Vi var ute och åt kvällsmat....

fick gå ifrån när folk kom och stinker parfym ....

bara jag inte blir dålig inatt/imorgon , för vi skall till stranden.


 

Husse va o golfade i Västervik ...


Mini myser, pyser i den sköna solen han!


     

Phoenix 

hjälper mej med att räkna besticken !


   

Avatar-Let it burn!  


  


...




Av ♥ Lena ♥ ... - 20 juli 2012 16:00


      


 

Hallå!

Vi vill faktiskt oxå åka med....


      


   

Det har varit mysigt idag ...

Huvet    har vart okej !

Mini kröp ihop som en boll i den lilla soffan ,

sen i stolen ,

på balkongen 

och sen bara såå

MYSIG


   

Phoenix:

Väntar på maten ,

busar i dressingrummet,

ligger i korgen och ser så loj ut!

sen oxå bara såå 

FIN


 

Dottri kör första styrketräningspasset igen!


 

GOLF

i

Västerviks gk



...

Av ♥ Lena ♥ ... - 19 juli 2012 15:15

 

Pollen 

Nu har jag kommit på vad de e som gör min huvudvärk

Gräs O Gråbo - pollen 

-.-


      

Visst va de tjusig bild ?


   

Mini va så försiktig med att undersöka vad fåglarna kastat ner....


 


Phoenix bara vräkte sej under bordet...vilken stil?


   

sen gick han in i korgen 


         

Va gör pippi nu da?


   

När jag äntligen satt upp så kom

Mini

upp o ville ha mysstund han!


   

Phoenix vaktar husse han!


                

Ni får ha en bra dag allihopa

  


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 18 juli 2012 22:00


   

Så här grå mulet va de här när jag vaknade 


   

Migrän idag med , nu har jag tappat räkningen ...va fan e de som jag inte fixar????


                   >>>>>>>> så här har killarna sovit hela dagen ....


     

Sitt upp

ligg ner ...


               >>>>>>>>>> Precis när vi somnat till igen så kom 

Polishelikoptern , flappa , flappa , flappa ....

de va ju inte lite irriterande naj när man har ont i huvet......


Phoenix undrar vad Mini gör?


   

Mini har kärleksstund med sin lill-matte när hon kom hem från jobbet....

  


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 17 juli 2012 21:00


   

Mammarazzi i farten 

Detta e våran drömbil

  


   

Phoenix 

va så söt när han kollade in tv:n imorse....


   

Mini försökte hela mej , jag hade inte fullt så mycket migrän idag ,

men jag hade ännu de   ...


 

Pratade med min stora dottri en stund , 

Mysigt de ♥


  

sen blev de dax för ett plurr...


          


Hmm va e de:

undrar Phoenix?

Mysmysmys :

tycker Mini!


 

Fixade saffranspannkakan 



   

Maken har match & mat på GOLF-banan ikväll ...


  


...


Av ♥ Lena ♥ ... - 16 juli 2012 21:00


        


   

Migrän 

låg i stort sett hela dagen 



   

Mini varnade och morrade o sa att de va nån vid dörren ....

hi...hi...hi...

han e som värsta hunden han!

  

De va faster o kusin som va här och lämnade Millas specialbeställda ketchupen ...


   

Vet inte om migränen och ont i lederna beror på trycket lr någe annat???? 


   

Kissarna har sovit tsm med mej i stort sett hela dagen dom med

       


   

Eftersom jag inte fixat någon kvällsmat idag , så tog killarna över spisen...


 

Älskade maken o dottri kom hem med 

SMULTRON

som svärmor min hade varit snäll och plockat åt oss 

TACK!!!


 


De va ju inte lite gott och få i sej dessa underbara frukter...


     

Vi gick och la oss väldigt tidigt allihopa 

               


  


...



Fam.Norbergs pälsklingar

Månader

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Visbys väder

Arkiv

Tidigare år

Hur många tittar!

Länkar

Sök i bloggen

Språk

Fråga på??

15 besvarade frågor
Tiny Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards